Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Zajednička promotivna kampanja Mastercarda i Hrvatske turističke zajednice na tržištima Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Nizozemske

Riječ je o kampanji koja je temeljena na konkretnim podacima koji pružaju odličan uvid u potrebe, navike i strasti suvremenih putnika, a tako i odličnu priliku da ih se putem promotivnih aktivnosti motivira na turistički posjet Hrvatskoj.

Tehnološki lider Mastercard i Hrvatska turistička zajednica, nacionalna institucija zadužena za promociju hrvatskog turizma u zemlji i svijetu, udružili su snage u provedbi zajedničke promotivne kampanje „Experience all Croatia has to offer“ s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Nizozemske. Riječ je o kampanji koja je temeljena na konkretnim podacima koji pružaju odličan uvid u potrebe, navike i strasti suvremenih putnika, a tako i odličnu priliku da ih se putem promotivnih aktivnosti motivira na turistički posjet Hrvatskoj. Pritom se putnicima pristupa na posebno prilagođen način putem digitalnog oglašavanja, društvenih mreža, PR-a i suradnje s inozemnim influencerima, a aktivnosti će se na navedenim tržištima provoditi narednih mjesec dana.

„Mastercard je već dugi niz godina partner vladama na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini, a na temelju međusobnog povjerenja, zajedničkog pristupa i odličnih odnosa, timovi iz cijele kompanije brzo su pristupili osmišljavanju inovativnih rješenja za prevladavanje čitavog niza izazova“, izjavila je Gea Kariž, direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. „Ovo partnerstvo dodatno omogućuje Hrvatskoj turističkoj zajednici da iskoristi nove uvide u podatke kako bi izgradila otporniju i inkluzivniju industriju koja se razvija u skladu s promjenjivim potrebama turista“,zaključila je Kariž.

Status Hrvatske kao destinacije koja prati suvremene trendove potvrđuju i iz Hrvatske turističke zajednice. „Podsjećam da je Hrvatska tijekom posljednje dvije i pandemijom obilježene godine ostvarila jedan od najboljih turističkih rezultata na Mediteranu. Takve pozitivne trendove želimo zadržati ove, ali i idućih godina te upravo zbog toga pozdravljamo suradnje na konkretnim projektima koji našoj zemlji osiguravaju još bolju tržišnu vidljivost i konkurentnost“, izjavila je Ivana Curić Čabraja, direktorica Sektora za strateške projekte HTZ-a, nadodavši kako se već u ovom trenutku hrvatski turizam nalazi na visokih 93 posto rezultata iz rekordne 2019. godine.

S obzirom na to kako se kampanja temelji na boljem razumijevanju planova, interesa i želja potencijalnih gostiju, važan alat u provedbi aktivnosti predstavlja Mastercardova platforma Tourism Insights, koja objedinjuje podatke dobivene s tražilica, društvenih mreža i transakcija te koja analizira cjelokupno putovanje potrošača, odnosno njegove aktivnosti i navike prije, tijekom i nakon turističkog posjeta. Ovaj alat tako nudi detaljne podatke i uvide organizacijama za upravljanje destinacijama, a u sklopu ove kampanje korišten je za identifikaciju ciljanih tržišta i glavnih hrvatskih turističkih proizvoda za koje je utvrđeno da su najtraženiji među Talijanima, Britancima i Nizozemcima.

Upravo je na temelju tih podataka Mastercard osmislio ekskluzivni sadržaj podijeljen u tri kategorije, odnosno na umjetnost i kulturu, aktivan stil života te hranu i gastronomiju.  Na taj način svi korisnici Mastercard® kartica potaknuti promidžbenim aktivnostima u okviru kampanje mogu, primjerice, otputovati u Hrvatsku po najpovoljnijim cijenama letova, unajmiti automobile uz dodatne pogodnosti i iskusiti sve što Hrvatska nudi zahvaljujući jedinstvenim iskustvima dostupnim na Mastercardovoj platformi Priceless.com. Ova platforma povezuje lokalne davatelje usluga sa zainteresiranim putnicima iz cijelog svijeta, a korisnici kartica mogu, primjerice, uživati u luksuznim hotelima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi, upoznati male proizvođače, kušati i pripremati tradicionalne proizvode te istraživati kulturu naše zemlje.

Kampanja će putnike privlačiti i pomoću interaktivnog iskustva u proširenoj stvarnosti (AR) pod nazivom Travel Stories: Croatia koje uključuje poseban 360° video sadržaj. Ovo digitalno, interaktivno iskustvo, predstavljeno na ovogodišnjem sajmu EXPO u Dubaiju, na inovativan način pokazuje što Hrvatsku čini tako atraktivnom turističkom destinacijom.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.