Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, stigla je i u Hrvatsku. Osim najvećeg modnog asortimana na tržištu, Zalando kupcima nudi i razne pogodnosti prilikom dostave, povrata i plaćanja robe. Od danas, kupci će moći birati između 300 000 proizvoda od 1400 najtraženijih svjetskih brendova kao što su Lindex, Topshop, Next, ali i premium brendova kao što je Vivienne Westwood, od kojih su mnogi po prvi put dostupni na hrvatskom tržištu.
Besplatna dostava i besplatan povrat u roku od 30 dana nakon kupnje te korisnička podrška prije i poslije kupnje, i to na hrvatskom jeziku samo su dio Zalando iskustva koji modnu garderobu donosi u vaš dom. Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom poštom, kupci će svoje pakete dobiti u roku od 3 do 5 dana, ovisno o opciji koju odaberu. Dostava i povrat mogući su na kućnoj adresi, u više od tisuću ureda Hrvatske pošte ili korištenjem jednog od 150 paketomata u cijeloj državi. Također, moći će odabrati opcije plaćanja koje im najviše odgovaraju, korištenjem kreditnih i debitnih kartica do plaćanja unaprijed, ili pouzećem.
Zalando u Hrvatskoj
● Na početku će kupci u Hrvatskoj moći birati između 300.000 proizvoda i 1.400 robnih marki, što Zalando čini online modnom platformom na tržištu s najvećom ponudom.
● Kupcima iz Hrvatske pružamo besplatnu dostavu između 3 do 5 dana i besplatne povrate, u roku od 30 dana nakon kupnje i tako donosimo garderobu u dom kupaca.
● Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom poštom, nudimo dostavu na kućnu adresu i preuzimanje kod kuće prilikom povrata te mrežu s više od 1.000 poštanskih ureda i 150 paketomata diljem države
● Kupcima iz Hrvatske nudimo plaćanje korištenjem kreditnih i debitnih kartica do plaćanja unaprijed, ili pouzećem.
“Jako smo uzbuđeni i ovim putem želimo iskazati dobrodošlicu u naš Zalando svijet svim kupcima u Hrvatskoj. Želja nam je pružiti najuzbudljiviji izbor modnih brendova, a istovremeno ponuditi i praktične savjete kako bismo bili polazišna točka i prvi sinonim za modu”, kazala je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu.
Širenje Zalanda na hrvatsko tržište predstavlja i dodatne mogućnosti za rast postojećih, ali i novih modnih brendova. Hrvatski proizvođači imat će mogućnost postati dijelom Zalandovog partnerskog programa Zalando’s Partner Program te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje, kojih je trenutno oko 42 milijuna.
Zalando podržava rast i razvoj lokalne modne industrije te potiče njihovo širenje na svjetsko tržište, a pritom služi i kao nadopuna te podrška postojećim digitalnim strategijama lokalnih brendova. Također, postojeći partneri brendova koji već posluju u inozemstvu putem platforme Zalando moći će se povezati s milijunima potencijalnih novih kupaca i započeti izgradnju snažnih partnerskih odnosa.
Tijekom sljedećih nekoliko tjedana, Zalando će pokrenuti kampanje u suradnji s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi na relevantan i pristupačan način stupio u kontakt s novim korisnicima.
Od danas Zalando je dostupan u Estoniji I Latviji, a planirano je širenje i na Mađarsku i Rumunjsku u 2022. godini.