Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Zalando kupio većinski udio u tvrtki Highsnobiety i tako spojio sadržaj i trgovinu

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i stil življenja, i Highsnobiety, svjetski predvodnik nove luksuzne kulture, danas su zajednički objavili kako je Zalando kupio većinski udio u Highsnobietyju.

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i stil življenja, i Highsnobiety, svjetski predvodnik nove luksuzne kulture, danas su zajednički objavili kako je Zalando kupio većinski udio u Highsnobietyju.

Tvrtke će udružiti snage kako bi nastavile predvoditi industriju u angažiranju i inspiriranju svojih korisnika. Pritom će iskoristiti svoje komplementarne prednosti spajanjem kulturološke relevantnosti i znanja, modnog autoriteta i stručnosti u pripovijedanju tvrtke Highsnobiety s modnom mrežom, znanjem i iskustvom u području e-trgovine, te poslovnim sposobnostima Zalanda.

Highsnobiety će nastaviti neovisno poslovati, no istovremeno će djelovati kao Zalandov strateški i kreativni savjetnik i pomagati tvrtki da na svojoj platformi razvije nova područja i formate koji su okrenuti ka inspiraciji. Highsnobietyjeve jedinstvene sposobnosti podržat će Zalandoove ambicije o dodavanju inspirativnih iskustava korisničkom istraživanju, kao i o stvaranju uzbudljivog i angažiranog okruženja za korisnike i brendove. Zauzvrat će članstvo u grupaciji Zalando Highsnobietyju omogućiti da izgradi vlastite kapacitete u području e-trgovine.

Zalando Founder and co-CEO David Schneider

Highsnobiety je 2005. godine u Berlinu osnovao David Fischer u formi bloga koji je navijestio konvergenciju streetweara i high-end luksuzne mode. Danas se Highsnobiety sastoji od izdavačke kuće, kreativne konzultantske agencije i platforme za e-trgovinu pomno i stručno odabranih proizvoda. Drže ga jednim od najutjecajnijih svjetskih zagovornika u području novog luksuza i kulture općenito. Udruživanje s Highsnobietyjem ubrzat će Zalandovu ambiciju da postane vodeća destinacija za inspiraciju kada je riječ o streetwearu, novom luksuzu i modi, posebice za mlađe, modno osviještene korisnike.

David Fischer, osnivač i glavni izvršni direktor tvrtke Highsnobiety, istaknuo je sljedeće: „Highsnobiety je savladao umijeće pretvaranja priča u proizvode i proizvoda u priče. Jako sam uzbuđen jer ćemo svoje sposobnosti i kapacitete spojiti sa Zalandovom predanosti modnoj inspiraciji, te zajedno iznova osmisliti budućnost sadržaja i trgovine. Nadalje, jedva čekam dobiti uvid u Zalandovu jedinstvenu stručnost i znanje u području skaliranja platformi za e-trgovinu, kao i podići svoju cjeloživotnu strast i posao na višu razinu.“

David Schneider, Zalandov osnivač i glavni izvršni sudirektor, dodao je sljedeće: „Obje tvrtke dijele strast prema izgradnji snažnih partnerstava između brendova i omogućavanju brendovima da inspiriraju korisnike svojim proizvodima i pričama. Partnerstvo s Highsnobietyjem omogućit će nam da puno brže ostvarimo svoju ambiciju o pružanju najrelevantnijeg i najangažiranijeg, ali i prikladnog i podesnog iskustva kupovine svojim korisnicima. Jedva čekam da naša zajednička vizija postane stvarnost i da zajedno oblikujemo budućnost modnog sadržaja u trgovini.“

U sklopu akvizicije Highsnobiety će zadržati svoju uređivačku i kuratorsku autonomiju, a izdavačka kuća i konzultantska agencija ostat će potpuno neovisne. Na čelu Highsnobietyja će ostati njegova dva direktora David Fischer i Jürgen Hopfgartner, dok će osnivač David Fischer zadržati manjinski udio u poslovanju.

Obje strane složile su se da neće otkrivati financijske detalje akvizicije. Tijekom realizacije spomenute akvizicije Highsnobiety je koristio savjetodavne usluge tvrtki Liontree, V14 – Vogel, Heerma & Waitz i Taxess. Zalando su istovremeno savjetovale tvrtke White&Case, PwC i McKinsey.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.