Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zalando predstavlja Visionary Award na Tjednu mode u Kopenhagenu

Nagrada Zalando Visionary Award stvorena je s ciljem prepoznavanja kreatora budućnosti i omogućuje dizajnerima predstavljanje predanosti koje ulažu u kreativnost, inovacije i pozitivan društveni utjecaj i održivost.

Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, nastavlja suradnju s Tjednom mode u Kopenhagenu za sezonu proljeće/ljeto 2024. Nakon tri uspješne godine obilježene dodjelom Zalando Sustainability Award nagrade, daljnji razvoj koncepta nastavlja se uz Zalando Visionary Award, nagradu koja će odati priznanje kreatorima budućnosti i omogućiti dizajnerima da predstave ne samo svoje napore u pogledu održivosti, već i svoju predanost dizajnu i kreativnosti, inovacijama i pozitivnom društvenom utjecaju, podržavajući ih da naprave smislenu promjenu unutar modne industrije.

Prijave su otvorene, a rok je 2. svibnja 2023.

Lena Sophie Röper, direktorica Designer & Luxury odjela u Zalandu kaže: “Nagradom Zalando Visionary Award želimo podržati brendove s kojima dijelimo zajedničke vrijednosti te u središte pozornosti staviti inicijative koje mogu pozitivno doprinijeti modnoj industriji. Proširenje opsega nagrade s novim stupovima kreativnosti i dizajna, društvenog utjecaja i inovacija, pruža nam jedinstvenu priliku za istraživanje višestrukih aspekata utkanih u DNK svakog brenda. Radujem se vidjeti izazove koje si brendovi postavljaju te još jednoj inspirativnoj sezoni na Tjednu mode u Kopenhagenu.”

Nagrada Zalando Visionary Award temelji se na tri stupa: kreativnost i dizajn, društveni utjecaj i inovacije. Kako bi ispunili uvjete za nagradu, kandidati trebaju pokazati napore u jednom ili više sljedećih stupova uz ispunjavanje zahtjeva održivosti Tjedna mode u Kopenhagenu:

  • Kreativnost i dizajn: istaknuta vizualna estetika, identitet i individualnost brenda, realizirana u procesu od vizije/koncepta do gotovih proizvoda kroz dizajn, printeve, uzorke i materijale koji odražavaju duh vremena.
  • Društveni utjecaj: poticanje raznolikosti, jednakosti i uključivosti unutar brenda, reklamnih kampanja i asortimana. Sudjelovanje u smislenim razgovorima, na primjer doprinosom širim društvenim ciljevima, zagovaranjem transparentnosti ili jačanjem različitih zajednica.
  • Inovacije: korištenje i promicanje inovativnih proizvodnih tehnika u proizvodnji kolekcije usmjerene na budućnost. Inovativne proizvodne tehnike mogu uključivati ​​nabavu novih materijala, uvođenje novih tehnika bojenja i uključivanje vrhunske tehnologije u opskrbni lanac – prikazujući budućnost mode.

Pobjednika će odabrati međunarodni žiri u sastavu lidera modne industrije, predstavnika Zalanda i odbora za revije Tjedna mode u Kopenhagenu. Pobjednik će biti uvršten na raspored revija Tjedna mode u Kopenhagenu za sezonu proljeće/ljeto 2024., koji će se održati od 8. do 11. kolovoza, te će dobiti nagradu od 50.000 eura za produkciju revije.

Brendovi se mogu prijaviti ispunjavanjem obrasca za prijavu u nastavku.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.