Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zalando predstavlja Visionary Award na Tjednu mode u Kopenhagenu

Nagrada Zalando Visionary Award stvorena je s ciljem prepoznavanja kreatora budućnosti i omogućuje dizajnerima predstavljanje predanosti koje ulažu u kreativnost, inovacije i pozitivan društveni utjecaj i održivost.

Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, nastavlja suradnju s Tjednom mode u Kopenhagenu za sezonu proljeće/ljeto 2024. Nakon tri uspješne godine obilježene dodjelom Zalando Sustainability Award nagrade, daljnji razvoj koncepta nastavlja se uz Zalando Visionary Award, nagradu koja će odati priznanje kreatorima budućnosti i omogućiti dizajnerima da predstave ne samo svoje napore u pogledu održivosti, već i svoju predanost dizajnu i kreativnosti, inovacijama i pozitivnom društvenom utjecaju, podržavajući ih da naprave smislenu promjenu unutar modne industrije.

Prijave su otvorene, a rok je 2. svibnja 2023.

Lena Sophie Röper, direktorica Designer & Luxury odjela u Zalandu kaže: “Nagradom Zalando Visionary Award želimo podržati brendove s kojima dijelimo zajedničke vrijednosti te u središte pozornosti staviti inicijative koje mogu pozitivno doprinijeti modnoj industriji. Proširenje opsega nagrade s novim stupovima kreativnosti i dizajna, društvenog utjecaja i inovacija, pruža nam jedinstvenu priliku za istraživanje višestrukih aspekata utkanih u DNK svakog brenda. Radujem se vidjeti izazove koje si brendovi postavljaju te još jednoj inspirativnoj sezoni na Tjednu mode u Kopenhagenu.”

Nagrada Zalando Visionary Award temelji se na tri stupa: kreativnost i dizajn, društveni utjecaj i inovacije. Kako bi ispunili uvjete za nagradu, kandidati trebaju pokazati napore u jednom ili više sljedećih stupova uz ispunjavanje zahtjeva održivosti Tjedna mode u Kopenhagenu:

  • Kreativnost i dizajn: istaknuta vizualna estetika, identitet i individualnost brenda, realizirana u procesu od vizije/koncepta do gotovih proizvoda kroz dizajn, printeve, uzorke i materijale koji odražavaju duh vremena.
  • Društveni utjecaj: poticanje raznolikosti, jednakosti i uključivosti unutar brenda, reklamnih kampanja i asortimana. Sudjelovanje u smislenim razgovorima, na primjer doprinosom širim društvenim ciljevima, zagovaranjem transparentnosti ili jačanjem različitih zajednica.
  • Inovacije: korištenje i promicanje inovativnih proizvodnih tehnika u proizvodnji kolekcije usmjerene na budućnost. Inovativne proizvodne tehnike mogu uključivati ​​nabavu novih materijala, uvođenje novih tehnika bojenja i uključivanje vrhunske tehnologije u opskrbni lanac – prikazujući budućnost mode.

Pobjednika će odabrati međunarodni žiri u sastavu lidera modne industrije, predstavnika Zalanda i odbora za revije Tjedna mode u Kopenhagenu. Pobjednik će biti uvršten na raspored revija Tjedna mode u Kopenhagenu za sezonu proljeće/ljeto 2024., koji će se održati od 8. do 11. kolovoza, te će dobiti nagradu od 50.000 eura za produkciju revije.

Brendovi se mogu prijaviti ispunjavanjem obrasca za prijavu u nastavku.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.