Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Zaposlenici Kauflanda očistili zelene površine diljem Hrvatske

Svi zaposlenici Kauflanda koji sudjeluju u akciji za dobrobit zajednice dobivaju plaćeni slobodan dan i zahvalnicu za svoj posebni angažman.

Trgovački lanac Kaufland, u suradnji s udrugom Žmergo i brojnim gradovima, organizirao je akciju korporativnog volontiranja za svoje zaposlenike, a u fokusu je bilo očuvanje okoliša. Zaposlenici Kauflanda tako su prošle subote već čistili zelene površine u Zagrebu, na lokaciji Struge III, gdje su svoj doprinos dali u čišćenju divljeg odlagališta. Osim toga ekipe su očistile i odlagalište pred vlastitom trgovinom u Zaprešiću, čistilo se i u Dugom Selu,  Sinju, Zadru, Šibeniku, Zaprešiću i Vukovaru, a tek će volontirati kako bi uljepšali Lijepu našu u Osijeku, Umagu i sl. Zaposlenici iz gotovo 40 poslovnica, logističko-distributivnog centra i upravne zgrade Kauflanda tako će u gradovima diljem Hrvatske čistiti divlja odlagališta otpada i druge površine koje predstavljaju ne samo teret za prirodu, već i opasnost za ljude i životinje.

Svi zaposlenici Kauflanda koji sudjeluju u akciji za dobrobit zajednice dobivaju plaćeni slobodan dan i zahvalnicu za svoj posebni angažman.

No ovo nije prvi put da zaposlenici Kauflanda pokazuju veliko srce i brigu za lokalnu zajednicu. Na ovaj mjesec održanoj UNICEF-ovoj virtualnoj utrci Mliječna staza sudjelovalo je čak 45 zaposlenika Kauflanda, koji su skupili gotovo 2.000 kilometara mogućnosti za djecu s teškoćama u razvoju. Zaposlenici se spremno uključuju u utrku od samih početaka, baš kao i Kaufland koji je već petu godinu za redom glavni sponzor Mliječne staze.

Ponosni smo na naše zaposlenike koji se rado odazivaju ovakvim akcijama i zbilja aktivno doprinose dobrobiti zajednice i čišćem okolišu. Očuvanje prirode te briga za okoliš i klimu izuzetno su nam važni i dio su naše korporativne kulture, ali i strateških ciljeva“, pojasnila je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Uz sve navedeno, Schwarz grupa je na temelju postojećih ugljičnih otisaka definirala posebne ciljeve i mjere pomoću kojih će kontinuirano smanjivati emisije CO2 u poslovanju i opskrbnom lancu. U skladu s klimatskom strategijom Kaufland se kao dio Schwarz grupe vodi načelom da se emisije prije svega gdje god je moguće izbjegavaju; ukoliko ih nije moguće izbjeći pokušavaju se što više smanjiti, a ukoliko ni jedno ni drugo nije moguće, emisije se kompenziraju putem različitih certificiranih projekata. Kako bi postigli svoje ambiciozne klimatske ciljeve, u sklopu klimatske strategije razvili su i opsežan akcijski plan – koji se ne odnosi samo na emisije u vlastitim pogonima i poslovnicama, već i na emisije vezane za podrijetlo sirovina u procesu lanca opskrbe.

Valja podsjetiti da je Kaufland prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je ukinuo plastične vrećice na blagajnama,a u borbi za zaštitu klime sada idu i korak dalje pružajući održiva alternativna rješenja – pridružite se i Vi kupovinom nove višekratne vrećice koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovorne vrećice za voće i povrće.

Više o društvenoj odgovornosti ovog trgovačkog lanca pročitajte na kaufland.hr/djela.   


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.