Prema istraživanju portala CareerBuilders u 2018. godini 43 posto američkih poslodavaca provjeravalo je zaposlenike putem društvenih mreža.
Mnogi su izgubili radna mjesta jer su nesmotreno na online forumu vrijeđali svog nadređenog, tvrtku za koju rade, suradnika ili su izrazili mišljenje koje je protivno imidžu njihova poslodavca. Čak i ako je vaš profil privatan, vi u stvari nikada niste sigurni tko će vidjeti to ste napisali, niti možete spriječiti da netko od vaših kontakata podijeli informacije koje ste smatrali povjerljivima.
Ako ste napravili bilo koju od ovih grešaka, nemojte očajavati. Svi griješimo. Najvažnije je da učite i promatrate reakcije vašeg šefa. Pokušajte izbjeći da na poslu radite bilo što zbog čega biste se osjećali neugodno pred svojim šefom. Čak i ako on nije prisutan, uvijek postoji šansa da će se kroz ured proširiti priča, a vaš šef će saznati. Budite pristojni i pridržavajte se pisanih i nepisanih smjernica tvrtke vezanih uz službu i rokove.
Pet ključnih savjeta
- Kršenje pisanih ili nepisanih pravila na radnom mjestu može rezultirati otkazom
- Oduprite se iskušenju da ogovarate kolege i ne izražavajte prezir prema svom nadređenom ili drugim menadžerima u razgovoru s drugim osobama
- Budite svjesni da u svakoj prilici, za vrijeme i izvan radnog vremena, osim sebe osobno predstavljate i svoju tvrtku
- Nemojte nikome otkrivati povjerljive informacije ili poslovne tajne
- Razmislite prije nego što nešto objavite na društvenim mrežama.
Izvor /tockanai.hr