Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zbog toplog vremena u Europi i potražnje azijskih zemalja raste dobit Carlsberga

Danski proizvođač piva Carlsberg izvijestio je u utorak o rastu neto dobiti u trećem tromjesečju i povećanju tržišnog udjela u sjevernoj i zapadnoj Europi, kao i u Aziji. Neto dobit iznosila je 2,17 milijardi kruna (404 milijuna dolara), u odnosu na 1,6 milijardi kruna u prethodnoj godini. Prihodi su povećani za osam posto na 17,7 milijardi kruna.

Danski proizvođač piva Carlsberg izvijestio je u utorak o rastu neto dobiti u trećem tromjesečju i povećanju tržišnog udjela u sjevernoj i zapadnoj Europi, kao i u Aziji. Neto dobit iznosila je 2,17 milijardi kruna (404 milijuna dolara), u odnosu na 1,6 milijardi kruna u prethodnoj godini. Prihodi su povećani za osam posto na 17,7 milijardi kruna.

Prodaja piva porasla je u trećem tromjesečju za tri posto, potaknuta potražnjom u Aziji, kao i toplim vremenom u sjevernoj i istočnoj Europi. Izvršni direktor Carlsberga Jorgen Buhl Rasmussen izjavio je da grupa očekuje povećanje prodajnih cijena, navodeći kao razlog „više ulazne troškove”.

– Tržišta su se popravila u važnoj regiji istočne Europe, ali su ostala “izazovna” u nekoliko sjevernoeuropskih i zapadnoeuropskih zemalja – izjavio je.

10 milijuna kruna operativne dobiti

Tvrtka je blago prilagodila prognozu za 2010., kazavši kako sada očekuje da će joj operativna dobiti premašiti 10 milijardi kruna, naprema ranije očekivanih oko 10 milijardi kruna.

Grupa također očekuje povećanje marketinških troškova u sklopu nastojanja da poveća prodaju. Danski proizvođač prodaje svoje proizvode u preko 150 zemalja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.