Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Zbog umirovljenika pala neto dobit Deutsche Telecoma za 50 posto

Kompanija je zabilježila trošak od 464 milijuna eura povezan s programom prijevremenih umirovljenja koji je sastavni dio DT-ova preustroja.

Kompanija je zabilježila trošak od 464 milijuna eura povezan s programom prijevremenih umirovljenja koji je sastavni dio DT-ova preustroja.

Deutsche Telekom izvijestio je u četvrtak da mu je neto dobit u prvom tromjesečju pala 50,4 posto uglavnom zbog jednokratnog troška prijevremenih umirovljenja. Neto dobit iznosila je tako 238 milijuna eura. U istom razdoblju lani DT je poslovao s neto dobiti od 480 milijuna eura.

Neto prihodi pali su 1,1 posto, na 14,43 milijarde eura. Pritom je na europskom tržištu njemački telekomunikacijski div zabilježio pad prihoda za 2,6 posto dok su u inozemstvu oni ostali nepromijenjeni u odnosu na prošlu godinu.

Kompanija je zabilježila trošak od 464 milijuna eura povezan s programom prijevremenih umirovljenja koji je sastavni dio DT-ova preustroja.

Prilagođena dobit prije kamata, poreza deprecijacije i amortizacije smanjena je za blagih 0,1 posto i iznosila je 4,48 milijardi eura.

DT u priopćenju ukazuje na nastavljenu stabilizaciju poslovanja u Europi u prvom tromjesečju, uz pad prihoda na godišnjoj razini za 2,6 posto. Prilagođeni za utjecaje valutnih tečajeva, posebno u Mađarskoj i Poljskoj, te za utjecaj regulative, prihodi su zapravo blago porasli, ističe se u priopćenju.

Američko poslovanje blago se poboljšalo, nakon što je DT zbog regulatornih prigovora u vezi s tržišnim natjecanjem bio prisiljen odustati od planirane prodaje tamošnje podružnice AT&T-u.

Kompanija sada radi na ponovnom pokretanju svog brenda u SAD-u i na usvajanju novog LTE mobilnog standarda.

Izvršni direktor Rene Olbermann ocijenio je tromjesečje “vrlo zadovoljavajućim”, dodajući da su rezultati pokazali da je kompanija postigla “značajan napredak na mnogim područjima”.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.