1. Facebook: očekivani broj jedan – proračuni su kako će kompanija ove godine dohodovati dvije milijarde dolara.
2. LinkedIn: poslovna socijalna mreža prošle godine je objavila kako svake sekunde dobivaju novog člana. Procjena – 85 milijuna umreženih poslovnih ljudi. Zanimljiva baza, zar ne?
3. Twitter: Od ove godine pokušavaju zaraditi ozbiljnije novce na svojoj mega-popularnosti, uvodeći „promotivne tweetove” novi marketinški oglašivački alat. Procjenjena vrijednost kompanije – 3,7 milijardi dolara.
4. Zynga: ovu kompaniju američki mediji nazivaju „Googleom internet igrica”. FarmVille, Mafia Wars… Zynga ima 45 milijuna aktivnih korisnika.
5. Craiglist: osnovana 2006 jedan je od najpopularnijih američkih “online communitiesa”. Craiglist se s američkog tržišta širi na svijetsko – preveden je na njemački, portugalski, španjolski, talijanski, francuski…
6. Groupon: Google je za američku verziju Kolektiva.hr platio 2,5 milijardi dolara! Dovoljno da se nađe na ovom popisu.
7. Yelp: Grouponov tržišni izazivač predstavio je nove opcije potrošačima i prikupio sredstva za ozbiljno širenje poslovanja. Američki mediji tvrde: rukavica je bačena.