Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Želite uložiti u Hi-tech kompanije – ovo je 7 najboljih

Za ovih sedam hi-tech kompanija vlada najveći interes američkih investitora. One su od brzorastućih malih firmi postale međunarodne korporacije, sinonimi za internet poslovanje…

Za ovih sedam hi-tech kompanija vlada najveći interes američkih investitora. One su od brzorastućih malih firmi postale međunarodne korporacije, sinonimi za internet poslovanje…

1. Facebook: očekivani broj jedan – proračuni su kako će kompanija ove godine dohodovati dvije milijarde dolara.

2. LinkedIn: poslovna socijalna mreža prošle godine je objavila kako svake sekunde dobivaju novog člana. Procjena – 85 milijuna umreženih poslovnih ljudi. Zanimljiva baza, zar ne?

3. Twitter: Od ove godine pokušavaju zaraditi ozbiljnije novce na svojoj mega-popularnosti, uvodeći „promotivne tweetove” novi marketinški oglašivački alat. Procjenjena vrijednost kompanije – 3,7 milijardi dolara.

4. Zynga: ovu kompaniju američki mediji nazivaju „Googleom internet igrica”. FarmVille, Mafia Wars… Zynga ima 45 milijuna aktivnih korisnika.

5. Craiglist: osnovana 2006 jedan je od najpopularnijih američkih “online communitiesa”. Craiglist se s američkog tržišta širi na svijetsko – preveden je na njemački, portugalski, španjolski, talijanski, francuski…

6. Groupon: Google je za američku verziju Kolektiva.hr platio 2,5 milijardi dolara! Dovoljno da se nađe na ovom popisu.

7. Yelp: Grouponov tržišni izazivač predstavio je nove opcije potrošačima i prikupio sredstva za ozbiljno širenje poslovanja. Američki mediji tvrde: rukavica je bačena.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.