Možda ne živite za svaki sitan detalj vašeg računovodstva ili poslovanja tvrtke, ali njihovo ignoriranje će vas ostaviti daleko od uspjeha.
Nažalost, dobre i uspješne stvari rijetko traju zauvijek i rijetko su zabavne. Jake aspekte svakog poslovanja mnogi bi mogli nazvati dosadnima, stvari poput dobrog računovodstva, jasnog poslovanja i disciplinirane komunikacije. Možete imati veliku strategiju, inovativne proizvode i usluge, i jaku osnivačku viziju ali ako ne budete upravljali operativnim aspektima svoje tvrtke, uskoro ćete ostati bez sreće, navodi Inc.
Brojevi, brojevi
Računovodstvo, na primjer, je daleko više od samog uspostavljanja ravnoteže čekovne knjižice, vaše tvrtke. Srce računovodstva je kontrola. Ne samo da želite znati koliko novca imate u kojem trenutku već vjerojatno želite i morate kontrolirati poslovanje svoje tvrtke. Kada se vaše računovodstvo dimi na svim cilindrima, znak je za uzbunu, a tada je često već prekasno. Stoga, čak i kada napravite isplanirani skok, razmislite o tome što će se dogoditi ako se planovi ne ostvare u potpunosti, baš onako kako ste zamislili. Budite unaprijed spremni, bar sa zamisli.
Tko upravlja?
Kompetentna ruka u operativi je obavezna. Dobra ideja koja je loše provedena, odvesti će vas u jarak, prije nego uspijete trepnuti okom. Nije dovoljno samo biti na vrhu projektnih operacija. Morate i izgledati kao da sve držite pod kontrolom, pružiti odgovarajuću količinu povjerenja svojim zaposlenicima, investitorima i poslovnim partnerima.
Oprostite, nešto ste rekli?
Poduzetnicima je potreban zdrav ego ako misle preživjeti sve preokrete, krize i prepreke, koje ih sigurno neće zaobići. Ali s druge strane, hvalisanje može biti smrtonosan izbor. Zaključak je da ne treba pretjerivati. Jer poskliznite li se u komunikacijskom aspektu, uzrokovati ćete da se svi koji su povezani s vašom tvrtkom (zaposlenici, poslovni partneri i klijenti), zapitaj što se s vama događa i da dovedu u pitanje nastavak vaše poslovne suradnje.
Komunikacije, poslovanje i računovodstvo mogu biti dosadni ali ako ne možete spojiti svoje ruke oko tih triju najvažnijih točaka svakog poslovanja, stalno ćete se spoticati. A pogled čvrsto usmjeren u pod, nije nikakav način da vodite brigu o svom poslovanju. Zato za uspjeh, podignite glavu i budite dosadni.