Marketing u casino industriji nudi pregršt inovativnih strategija upravo iz razloga jer je to područje s poprilično specifičnim mušterijama. Posjetitelji kockarnica, naime, već imaju pregršt adrenalinskih aktivnosti te uzbuđenja kroz same igre, zbog čega od casina traže jednu novu razinu iskustva – jedinstven doživljaj, luksuzan ambijent i ugodan osjećaj čak i kad im u igrama na sreću ne ide toliko dobro.
Različiti eventi i poslovne grupe
Većina se casina ne fokusira samo na igre, već se, gledajući širu sliku, podosta radi i na uređenju prostora te postizanju prikladnog ambijenta. Cilj je pružiti igračima jedinstveno iskustvo koje neće dobiti negdje drugdje, zbog čega kockarnice često dodaju i luksuzne hotelske ponude, saune, barove, izvrsne restorane, ali i dodatne aktivnosti za zabavu.
Također često nude i dovoljno prostora za veća događanja uključujući i konferencije, poslovne sastanke te druge oblike grupnih druženja. Marketinške strategije, stoga, trebaju uključiti i specifični poruke kojima mogu targetirati zainteresirane te ukazati na to kakve sve pogodnosti nudi njihov prostor.
Mobile-friendly casino
‘Casino’ nije više pojam koji se usko veže za fizički prostor – sve više ljudi poseže za online platformama na kojima se žele okušati u igrama na sreću. Iz tog razloga su se mnoga klasična casina od kojih je možda najpoznatiji Admiral casino, brzo prebacili online.
Budući da online kasino sve više dobiva na popularnosti, potrebno ga je prilagoditi navikama potrošača. Mobitel je nešto što je uvijek uz nas i dio svakodnevnice kod većine ljudi. Također je i „skladište“ brojnih igrica, društvenih platformi te aplikacija koje svakodnevno koristimo u različite svrhe. Online casino u mobile-friendly verziji znači da mušterije imaju pristup svim igrama koje želi isprobati u obliku zabavne aplikacije – ali i iz udobnosti vlastitog doma.
Promotivne akcije
Bilo da je riječ o fizičkom ili online kasinu, inovativne promotivne akcije su uvijek dobrodošle. Igrače privlače adrenalin i taj specifičan osjećaj neizvjesnosti koje im casino donosi – ali isto tako vole imati osjećaj da im casino daje i nešto više od same prilike da sudjeluju u igrama.
Besplatna pića i jela su neke od pogodnosti koje kockarnice često nude svojim gostima. Slijede ih bonusi dobrodošlice te raznorazne promotivne akcije koje mušterije intrigiraju dovoljno da ih ohrabre da nastave s igrom. Ovo nije metoda kojom se koriste isključivo kockarnice – brojne online trgovine nude raznovrsne kartice s bodovima, popuste dobrodošlice, kao i druge pogodonosti kojima bi privukle potencijalne kupce.
Praćenje trendova u svijetu igara
Kockarnice su u razdoblju ogromnih promjena i rapidne tehnološke evolucije. Online igrice na sreću, raznovrsne zabavne aktivnosti, e-sportovi, virtualna događanja kao i cijela virtualna stvarnost igraju ogromnu ulogu u casino industriji.
Kao što smo već spomenuli, to više nije samo luksuzno uređeno mjesto koje ima svoju fizičku lokaciju. Cjelokupno se iskustvo igara na sreću pretvorilo u čitav jedan svijet koji skriva nebrojene mogućnosti kojima praktički svatko s mobilnim uređajem može pristupiti – bilo kad i bilo gdje.
Jakih je kompanija u zabavnoj industriji sve više, zbog čega kockarnice trebaju izuetno dobro razumjeti trendove u tehnologijama i gaming industriji kako bi ostali konkurentni na tržištu. Trendovi se, pak, mijenjaju brže nego ikad zbog čega ono što je bilo popularno prije samo nekoliko godina, danas može već biti zaboravljeno – ali i obratno.
Primjerice, e-sportovi su područje koje rapidno dobiva na popularnosti svakim novim danom. Organiziraju se brojna natjecanja i grupna događanja, zbog čega kockarnice imaju jedinstvenu priliku za partnerstvo s timovima ili platformama koje su foksuirane na e-sportove. Time dobivaju mogućnost doći do novih ciljanih skupina te se tržišno povezati s nekim od većih igrača u rapidno rastućoj industriji.
Zaključak
Kockarnice su – kao i svaka kompanija na tržištu, neovisno o branši – fokusirane na pružanje jedinstvenog iskustva svojim korisnicima. U casino svijetu taj je izazov nešto veći upravo zbog toga što njihov proizvod, igre na sreću, već same po sebi donose skok adrenalina i osjećaj neizvjesnosti za kojim korisnici tragaju.
Marketinške se aktivnosti, stoga, u casino industriji prvenstveno fokusiraju na pružanje potpunog doživljaja svojim igračima, ali i donošenje dobrog osjećaja čak i kad sreća nije na njihovoj strani.