Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Zvijezda, Jamnica, Gavrilović … Hrvati vole domaće!

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

Agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls lansirala je, u okviru svog BRANDpuls istraživačkog projekta za pregled tržišta i dubinsku analizu ciljnih skupina, indikator snage branda BRANDscore koji je izračunat na temelju marketinških indikatora performansi brenda dobivenih u istraživanju. BRANDscore daje uvid u snagu brenda, a proces brendiranja čini mjerljivim. BRANDpuls istraživački projekt kreiran je prošle godine upravo u Hrvatskoj te je potom lansiran na četiri tržišta MENA regije (Egipat, Libanon, Saudijska Arabija i Ujedinjeni Arapski Emirati), a 2011. godine na tržište Australije, s planom širenja u 2012. na nova tržišta.

Na vrhu ljestvice i desetak stranih brandova

Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.

U samome vrhu ljestvice se nalazi i desetak stranih brandova, od kojih većina i u drugim zemljama regije bilježi visoke rezultate (od zemalja regije BRANDpuls projekt provodi se još u Srbiji i BIH). 

BRANDscore TOP 30 BRENDOVA

1. Zvijezda – ulje

2. Jamnica – mineralna voda

3. Zvijezda – majoneza

4. Gavrilović – paštete

5. Milka

6. Orbit

7. Coca-Cola

8. Vindija – mlijeko Z’Bregov


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.