Agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls lansirala je, u okviru svog BRANDpuls istraživačkog projekta za pregled tržišta i dubinsku analizu ciljnih skupina, indikator snage branda BRANDscore koji je izračunat na temelju marketinških indikatora performansi brenda dobivenih u istraživanju. BRANDscore daje uvid u snagu brenda, a proces brendiranja čini mjerljivim. BRANDpuls istraživački projekt kreiran je prošle godine upravo u Hrvatskoj te je potom lansiran na četiri tržišta MENA regije (Egipat, Libanon, Saudijska Arabija i Ujedinjeni Arapski Emirati), a 2011. godine na tržište Australije, s planom širenja u 2012. na nova tržišta.
Na vrhu ljestvice i desetak stranih brandova
Prema rezultatima BRANDscore-a, u top 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici 2011. godine većinom se nalaze domaći brandovi (2/3 ljestvice čine domaći brandovi), koji se na hrvatskom tržištu i u kućanstvima nalaze već godinama.
U samome vrhu ljestvice se nalazi i desetak stranih brandova, od kojih većina i u drugim zemljama regije bilježi visoke rezultate (od zemalja regije BRANDpuls projekt provodi se još u Srbiji i BIH).
BRANDscore TOP 30 BRENDOVA
1. Zvijezda – ulje
2. Jamnica – mineralna voda
3. Zvijezda – majoneza
4. Gavrilović – paštete
5. Milka
6. Orbit
7. Coca-Cola
8. Vindija – mlijeko Z’Bregov
