Ah, taj čarobni #hashtag

internet

Snalaženje na društvenim mrežama, praćenje pravila i noviteta uglavnom oduzima više vremena nego što bi se očekivalo. Fotografije, zanimljivi statusi povezani s brendom, dnevna komunikacija s fanovima, hashtagovi…

Upravo su hashtagovi community managerima uvelike olakšali život jer je lakše pratiti tijek aktualne kampanje kao i njen uspjeh. Ukratko, hashtag je riječ ili skupina riječi koja ispred sebe ima oznaku #. Klikom na hashtag otvaraju se i ostali postovi koji u sebi sadrže isti hashtag. Uspješna hashtag kampanja kombinira sve postojeće kanale društvenih mreža, ali i može biti i dio klasične online i offline kampanje.

#upoznajtesvojupubliku – prilikom pokretanja hashtag kampanje morate biti svjesni snage ili slabosti vlastitog kanala. Ukoliko već imate dobru dvosmjernu komunikaciju vjerojatnije je da će kampanja imati odjeka. No, ako su fanovi malo manje aktivni u kampanju je potrebno uložiti više truda, vremena pa i novaca.

#easytouse – brojne dobre kampanje se događaju oko nas, no koliko njih nas zaista ponuka da se priključimo i napišemo status s hashtagom? Jako malo njih zapravo. Zato je iznimno važno angažman korisnika učiniti što jednostavnijim jer će ga jednostavno preskočiti.

#pričajmipriču – kreiranje hashtag kampanje nije jednako kreiranje kovanice koja će se koristiti u kampanji. Ovakve kampanje su obično dio šire priče koja je provedena i kroz društvene mreže. Kao i svaka druga PR kampanja tako i ova vrsta obraćanja ciljanim skupinama mora imati priču. Na vama je, ili na PR stručnjacima koje angažirate, da osmislite podlogu koja će potaknuti širenje vama važnih poruka.

#kratkoijasno – hastagovi bi trebali bi što kraći, najviše do tri riječi, kako bi bili lako pamtljivi i kako ne bi došlo do pojave gluhih telefona. Riječi koje se koriste svakako trebaju imati poveznicu s vašom djelatnošću i već ranije utvrđenim ključnim porukama ili ključnim porukama same kampanje.

#boostit – nemojte zaboraviti svojoj kampanji dati vjetar u leđa putem oglašivačke platforme koju nude društvene mreže. No, jedan od najboljih mamaca za uključivanje i dijeljenje hastaga vaše kampanje je nagrada/nagrade za sudionike. Ovisno o djelatnosti kojom se bavite, budite spremni nagraditi svoje vjerne fanove.

#komunicirajte – tijekom trajanja hashtag kampanje očekujte i pojačanu komunikaciju sa sudionicima. Poticanje razgovora i tema povezanih s brendom donosi dodatan angažman fanova, a i oni pritom osjećaju da su dio žive zajednice koja ima zajedničke teme za razgovor.

#pomocizvana – kako bi kampanja dobila na što boljoj prepoznatljivosti, čest je i angažman poznatih osoba. Većina poznatih danas i sami prihvaćaju značaj društvenih mreža te ozbiljno rade na aktiviranju svojih fanova. Odabir osobe koja će sudjelovati u kampanji iznimno je bitan i samim time već dovoljno govori o samome brendu.

Podijeli

Odgovori

Top