Sadržaj: Cjepivo za industriju komunikacija
U sektoru odnosa s javnošću, koronavirus je doslovno preko noći izbrisao event management.
U sektoru odnosa s javnošću, koronavirus je doslovno preko noći izbrisao event management.
Svaki dan se predstavljaju novi proizvodi i usluge, svaki dan nešto novo… ali zašto samo neki od njih uspiju postati sinonimi za proizvod ili uslugu, a …
Brendiranje je zahtjevan i dugoročan posao, pa i odabir prave osobe mora biti
S obzirom na ubrzanje koje su tehnologije i društvene mreže donijele na tržište, sve se više tvrtki okreće trendu ujedinjavanja komunikacija. Pod time se …
Snalaženje na društvenim mrežama, praćenje pravila i noviteta uglavnom oduzima više vremena nego što bi se očekivalo. Fotografije, zanimljivi statusi …
Društvene mreže samo naizgled izgledaju zabavno i opušteno. U stvarnosti, iza sjajnih postova, dijeljenja, lajkova i fanova stoji predan i osmišljen rad …
Kako društvene mreže pomalo preuzimaju značajan dio naše komunikacije, tako se sve više njima koristimo i kao alatom putem kojeg ćemo najbrže doći do …
Slika govori tisuću riječi, fraza je koja se ponavlja i ponavlja, a nekako nikako da postane otrcana. Možda zato jer toliko istinita, barem kad je o …