Društveno odgovorne prepoznaju i korisnici

Reci-DA

Društveno odgovorno poslovanje je termin koji se najčešće povezuje s većim tvrtkama i korporacijama koje nastoje prepoznati potrebe zajednice u kojoj djeluju i dati svoj doprinos području koje je lokalnoj ili široj zajednici od velikog značaja. Ulaganje u sport, obnova objekata, pomoć ranjivim skupinama ili pojedincima, uređenje ili zaštita okoliša… brojna su područja koja mogu biti obuhvaćena pod pojmom društveno odgovornog poslovanja. U pravilu se DOP može podijeliti na projekte koji se odnose na donacije i sudjelovanje u humanitarnim kampanjama te na dugoročno djelovanje koje doprinosi poboljšanju životnih uvjeta šire zajednice. No, manje tvrtke ili one koje tek započinju svoj poslovni uspon, DOP projekte ne bi trebale zanemarivati jer se davanje u većini slučajeva višestruko vraća.

No, evo zbog čega je DOP iznimno važan za područje odnosa s javnošću.

DOP poboljšava imidž – ponekad svoje humanitarne aktivnosti jednostavno želimo ostaviti za sebe i osobe kojima pomažemo, no s gledišta PR struke, DOP projekti trebaju biti komunicirani prema javnosti. Na ovaj način ističete vrijednosti koje zastupate, naglašavate osjetljivost prema potrebama zajednice, te joj poručujete da reagirate na poruke koje vam šira ili uža zajednica šalje.

Zadovoljni zaposlenici – važna skupina i vaši prvi ambasadori su vaš zaposlenici. Svojim DOP aktivnostima potičete njihovo zadovoljstvo te im dajete mogućnost da se pohvale kako rade za plemenitog poslodavca. Pri tome ujedno i privlačite bolji profil zaposlenika jer zbog boljeg ugleda postajete privlačni potencijalnim zaposlenicima.

Pojavnost u medijima – DOP projekti značajno povećavaju mogućnost pojavnosti u medijima. Problem koji ste „napali“ svojim DOP projektom vrlo vjerojatno će zainteresirati medije, bilo lokalne, bilo nacionalne. U suradnji s medijima nerijetko možete potaknuti i dugoročnije rješavanje nekog problema. Odnosi koje pritom izgrađujete s urednicima i novinarima mogu biti od neprocjenjive vrijednosti za percepciju poslovanja i uvažavanje koje pritom stječete.

Odnos s korisnicima – u konačnici, krajnji cilj vašeg društveno odgovornog djelovanja je izgradnja dugoročnog povjerenja između vas i vaših korisnika. Ako uspijete biti prepoznati kao tvrtka koja doprinosi, koja uzvraća i koja osluškuje potrebe pojedinaca i zajednice, možete očekivati i povrat putem poslovnih rezultata.

Reci DA!

Primjer sveobuhvatne humanitarne kampanje koja se odvija već drugu godinu za redom je kampanja „Reci DA!“ koju provode kompanije Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Ove dvije tvrtke i globalno i u Hrvatskoj već provode zapažene društveno odgovorne projekte, no prošle godine su odlučili udružiti snage i zajednički pokrenuti kampanju „Reci DA!“ Čak četvrt milijuna kuna je donirano za nabavu edukativnih materijala za djecu sa sindromom Down, a kampanja „Reci DA!“ je i značajno senzibilizirala javnost za potrebe osoba sa sindromom Down.

Nastavak kampanje „Reci DA!“, koja započinje 20. travnja i trajat će do kraja lipnja usmjeren je prema dječjim domovima čiji je osnivač RH. Kampanju „Reci DA!“ podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će s organizatorima koordinirati potrebe i uređenje ili nabavu opreme za 14 domova diljem Hrvatske, a koji skrbe za više od osamsto djece. Ovim će putem tvrtke P&G i Lidl Hrvatska pokušati što je moguće više uljepšati svakodnevicu djece smještene u domovima, te im omogućiti ljepše i ugodnije odrastanje do povratka u biološku obitelj ili do odlaska u udomiteljske ili posvajateljske obitelji. Svi koji žele podržati kampanju „Reci DA!“ mogu se uključiti kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Lidla diljem Hrvatske.

Više o kampanji na: she.hr

www.ambrela.hr

[email protected]

Podijeli

Odgovori

Top