Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Tko će osvojiti nagradu za odnose s javnošću?

Za ovogodišnji Grand PRix Hrvatska je udruga za odnose s javnošću primila rekordan broj prijava. Za tu najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljeno je čak 68 komunikacijskih projekata.

Žiri će ih ove godine ocjenjivati u 12 kategorija. Najveći interes privukle su kategorije: društveno odgovorno poslovanje, prilagodba svjetske kampanje te odnosi s javnošću u nevladinu sektoru. Ostale kategorije su: odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosi s javnošću za velika trgovačka društva, odnosi s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, unutrašnja komunikacija, politička komunikacija, digitalna komunikacija, organizacija događanja, komunikacijska strategija i sponzorirana komunikacija.

„U odnosu na 2012. godinu kada mi je Upravni odbor HUOJ-a povjerio koordinaciju nagrade Grand PRix, broj prijava se gotovo utrostručio. HUOJ-ev Grand PRix je tijekom godina napredovao sadržajno, kvalitativno i kvantitativno zahvaljujući kontinuiranom radu i sinergiji svih subjekata uključenih u realizaciju. Veliki doprinos razvoju i prepoznatljivosti Grand PRixa te njegovom pozicioniranju kao najprestižnije nagrade u struci u Hrvatskoj dali su upravo naši kolege koji svake godine konstruktivnim kritikama i prijedlozima sudjeluju u pripremi pravilnika i prijavnice Grand Prixa te njegovu operativnom provođenju“, rekla je Andreja Barberić, izvršna direktorica nagrade Grand PRix.

Grand PRix kao najviša strukovna nagrada u zemlji posebnu vrijednost ima zbog izmjene iskustava među praktičarima odnosa s javnošću.

„Zahvaljujem svima koji su prepoznali nagradu kao prestižno priznanje struke, svima koji prenošenjem znanja i iskustava kroz projekte doprinose razvoju svijesti u Hrvatskoj o važnosti kvalitetnog i kontinuiranog komuniciranja, te pokazuju i dokazuju da su odnosi s javnošću kao upravljačka funkcija neizostavan potencijal organizacije“, dodala je Barberić.

Pred stručnim žirijem sada je velik posao. Kako bi izabrali najbolje, do ožujka kada je dodjela nagrada, pomno će proučiti i ocijeniti svih 68 projekata.

„Grand PRix nam omogućuje da na jednom mjestu dobijemo pregled onoga najboljega što se u odnosima s javnošću radilo u protekloj godini. Iz prijavljenih projekata ne samo da možemo vidjeti koliko kvalitetno struka radi, nego i u kojem se smjeru razvija“, istaknula je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrade Grand PRix.

Kako bi se dodatno potaknuo razvoj kvalitetne javne komunikacije, Grand PRix se dodjeljuje i u tri posebne kategorije. Proglašava se Komunikator godine, dodjeljuje se Šipak godine, a jednom se stručnjaku uručuje nagrada za doprinos struci.

Podsjetimo, za Komunikatora godine nominirani su: Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme, Marko Matijević, pokretač portala srednja.hr, Zdravko Marić, ministar financija, Bruno Šimleša, književnik te Hrvatska gorska službe spašavanja.

Laureat će se znati tijekom sljedećeg tjedna, a do tada se njihove izjave o nominaciji te komunikaciji mogu pogledati na Facebook i mrežnim stranicama HUOJ-a.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.