Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Tko će osvojiti nagradu za odnose s javnošću?

Za ovogodišnji Grand PRix Hrvatska je udruga za odnose s javnošću primila rekordan broj prijava. Za tu najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljeno je čak 68 komunikacijskih projekata.

Žiri će ih ove godine ocjenjivati u 12 kategorija. Najveći interes privukle su kategorije: društveno odgovorno poslovanje, prilagodba svjetske kampanje te odnosi s javnošću u nevladinu sektoru. Ostale kategorije su: odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosi s javnošću za velika trgovačka društva, odnosi s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, unutrašnja komunikacija, politička komunikacija, digitalna komunikacija, organizacija događanja, komunikacijska strategija i sponzorirana komunikacija.

„U odnosu na 2012. godinu kada mi je Upravni odbor HUOJ-a povjerio koordinaciju nagrade Grand PRix, broj prijava se gotovo utrostručio. HUOJ-ev Grand PRix je tijekom godina napredovao sadržajno, kvalitativno i kvantitativno zahvaljujući kontinuiranom radu i sinergiji svih subjekata uključenih u realizaciju. Veliki doprinos razvoju i prepoznatljivosti Grand PRixa te njegovom pozicioniranju kao najprestižnije nagrade u struci u Hrvatskoj dali su upravo naši kolege koji svake godine konstruktivnim kritikama i prijedlozima sudjeluju u pripremi pravilnika i prijavnice Grand Prixa te njegovu operativnom provođenju“, rekla je Andreja Barberić, izvršna direktorica nagrade Grand PRix.

Grand PRix kao najviša strukovna nagrada u zemlji posebnu vrijednost ima zbog izmjene iskustava među praktičarima odnosa s javnošću.

„Zahvaljujem svima koji su prepoznali nagradu kao prestižno priznanje struke, svima koji prenošenjem znanja i iskustava kroz projekte doprinose razvoju svijesti u Hrvatskoj o važnosti kvalitetnog i kontinuiranog komuniciranja, te pokazuju i dokazuju da su odnosi s javnošću kao upravljačka funkcija neizostavan potencijal organizacije“, dodala je Barberić.

Pred stručnim žirijem sada je velik posao. Kako bi izabrali najbolje, do ožujka kada je dodjela nagrada, pomno će proučiti i ocijeniti svih 68 projekata.

„Grand PRix nam omogućuje da na jednom mjestu dobijemo pregled onoga najboljega što se u odnosima s javnošću radilo u protekloj godini. Iz prijavljenih projekata ne samo da možemo vidjeti koliko kvalitetno struka radi, nego i u kojem se smjeru razvija“, istaknula je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrade Grand PRix.

Kako bi se dodatno potaknuo razvoj kvalitetne javne komunikacije, Grand PRix se dodjeljuje i u tri posebne kategorije. Proglašava se Komunikator godine, dodjeljuje se Šipak godine, a jednom se stručnjaku uručuje nagrada za doprinos struci.

Podsjetimo, za Komunikatora godine nominirani su: Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme, Marko Matijević, pokretač portala srednja.hr, Zdravko Marić, ministar financija, Bruno Šimleša, književnik te Hrvatska gorska službe spašavanja.

Laureat će se znati tijekom sljedećeg tjedna, a do tada se njihove izjave o nominaciji te komunikaciji mogu pogledati na Facebook i mrežnim stranicama HUOJ-a.

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).

Komunikacija

Analizirajući mnoge uspješne govornike možemo izvući neke karakteristike koje nose svi oni koji nam se u svojim nastupima čine dobrima.

Izdvojeno

Zbog pandemije novog koronavirusa trinaesto se izdanje dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a održalo putem interneta.

Komunikacija

Ocjenjivački sud Grand PRixa HUOJ-a analizirao je javnu komunikaciju u Hrvatskoj tijekom prošle godine te je zaključio kako četiri osobe zavrjeđuju naći se u...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.