Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

CROPAK, hrvatski dizajn koji prodaje proizvod

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine u nekoliko kategorija dodjeljuje najbolje dizajniranim ambalažama proizvoda. Organizator je tvrtka Tectus, a u povodu retrospektivne izložbe najboljih CROPAK-ova razgovarali smo s osnivačicom projekta, Tectusovom direktoricom Drenom Milijević. Ovogodišnja priredba FEST.A CROPAK održat će se u svibnju u Opatiji.

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine u nekoliko kategorija dodjeljuje najbolje dizajniranim ambalažama proizvoda. Organizator je tvrtka Tectus, a u povodu retrospektivne izložbe najboljih CROPAK-ova razgovarali smo s osnivačicom projekta, Tectusovom direktoricom Drenom Milijević. Ovogodišnja priredba FEST.A CROPAK održat će se u svibnju u Opatiji.

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine dodjeljuje najboljoj ambalaži na hrvatskom tržištu. Organizator je tvrtka Tectus, Institut za ambalažu i tiskarstvo i časopis Ambalaža. U povodu retrospektivne izložbe razgovarali smo s utemeljiteljicom nagrade CROPAK, direktoricom tvrtke Tectus d.o.o. Drenom Milijević.

– Ambalaža je kompleksan i vrlo sofisticiran proizvod. Nužno je odabrati adekvatan ambalažni materijal, dobro je označiti, dizajnirati i oblikovati kako bi postala jedinstvena, intrigantna i privlačna te ispunila svoje funkcije zaštite i prodaje proizvoda – veli Drena Milijević.

Nagrada CROPAK dodjeljuje se u nekoliko kategorija: Tehnička izvedba ambalaže, Prototip, Eko CROPAK, Ambalaža hrvatskog i inozemnog proizvoda, Ambalaža s prepoznatljivim identitetom Hrvatske, Grafički i industrijski dizajn, Kategorija studentskih radova te CROPAK godine, nagrada što se dodjeljuje ambalaži koja osvoji najmanje 85 posto od ukupnog broja mogućih bodova.

– Veliku pozornost posvećujemo nagradi Eko CROPAK budući da je održiva ambalaža, odnosno ambalaža prijateljska okolišu, i svjetski trend – kaže gospođa Milijević.

U posljednje vrijeme u svijetu je poznata multisenzorna ambalaža koja djeluje na nekoliko osjetila. Tako primjerice na osjećaj dodira ugodno djeluje baršunasta ambalaža, dočim pojedine ispuštaju mirise ili zanimljive zvukove.

Što prodaje proizvod?

– Dobro dizajnirana ambalaža svakako prodaje proizvod iako nije nevažno što je u nju zapakirano. Po mom iskustvu, vlasnik robne marke koji posvećuje mnogo pozornosti ambalaži u pravilu nudi i dobar proizvod – ističe naša sugovornica.

Pri osmišljavanju ambalaže također je važna dobna skupina na koju ciljate, jesu li kupci muškarci ili žene, koje kulturne navike imaju i kolika im je platna moć.

– Istraživanja govore kako je ambalaži potrebno nekoliko desetaka sekundi da osvoji kupca.

Prepoznatljiva hrvatska ambalaža

Jedna od kategorija CROPAK-a jest i Ambalaža s prepoznatljivim identitetom Hrvatske. Namjera je te kategorije naglasiti da uz prepoznatljive autohtone robne marke po kvaliteti treba poticati i promišljanje ambalaže u smislu vizualne prepoznatljivosti zemlje njezina podrijetla.

Priredba FEST.A CROPAK 2009. održat će se u svibnju u Opatiji, gdje će se ponovo izabrati ambalaža koja najbolje komunicira s potrošačima, privlači ih i izdvaja se od ostalih, uz napomenu da je Dobar znak! CROPAK.

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Turizam

Kriza se odužila. Turizam je na koljenima, a s njime i oko 450 obiteljskih malih hotela koje očekuje još jedna neizvjesna sezona.

Lifestyle

Svi ljudi su više ili manje lijeni. Neki su ipak previše, i to se smatra ogromnom manom. Ali što ako to nije toliko loša...

Komentari

Postoji toliko definicija uspjeha koliko postoji i ljudi na planeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.