Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

CROPAK, hrvatski dizajn koji prodaje proizvod

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine u nekoliko kategorija dodjeljuje najbolje dizajniranim ambalažama proizvoda. Organizator je tvrtka Tectus, a u povodu retrospektivne izložbe najboljih CROPAK-ova razgovarali smo s osnivačicom projekta, Tectusovom direktoricom Drenom Milijević. Ovogodišnja priredba FEST.A CROPAK održat će se u svibnju u Opatiji.

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine u nekoliko kategorija dodjeljuje najbolje dizajniranim ambalažama proizvoda. Organizator je tvrtka Tectus, a u povodu retrospektivne izložbe najboljih CROPAK-ova razgovarali smo s osnivačicom projekta, Tectusovom direktoricom Drenom Milijević. Ovogodišnja priredba FEST.A CROPAK održat će se u svibnju u Opatiji.

CROPAK je nagrada koja se od 2004. godine dodjeljuje najboljoj ambalaži na hrvatskom tržištu. Organizator je tvrtka Tectus, Institut za ambalažu i tiskarstvo i časopis Ambalaža. U povodu retrospektivne izložbe razgovarali smo s utemeljiteljicom nagrade CROPAK, direktoricom tvrtke Tectus d.o.o. Drenom Milijević.

– Ambalaža je kompleksan i vrlo sofisticiran proizvod. Nužno je odabrati adekvatan ambalažni materijal, dobro je označiti, dizajnirati i oblikovati kako bi postala jedinstvena, intrigantna i privlačna te ispunila svoje funkcije zaštite i prodaje proizvoda – veli Drena Milijević.

Nagrada CROPAK dodjeljuje se u nekoliko kategorija: Tehnička izvedba ambalaže, Prototip, Eko CROPAK, Ambalaža hrvatskog i inozemnog proizvoda, Ambalaža s prepoznatljivim identitetom Hrvatske, Grafički i industrijski dizajn, Kategorija studentskih radova te CROPAK godine, nagrada što se dodjeljuje ambalaži koja osvoji najmanje 85 posto od ukupnog broja mogućih bodova.

– Veliku pozornost posvećujemo nagradi Eko CROPAK budući da je održiva ambalaža, odnosno ambalaža prijateljska okolišu, i svjetski trend – kaže gospođa Milijević.

U posljednje vrijeme u svijetu je poznata multisenzorna ambalaža koja djeluje na nekoliko osjetila. Tako primjerice na osjećaj dodira ugodno djeluje baršunasta ambalaža, dočim pojedine ispuštaju mirise ili zanimljive zvukove.

Što prodaje proizvod?

– Dobro dizajnirana ambalaža svakako prodaje proizvod iako nije nevažno što je u nju zapakirano. Po mom iskustvu, vlasnik robne marke koji posvećuje mnogo pozornosti ambalaži u pravilu nudi i dobar proizvod – ističe naša sugovornica.

Pri osmišljavanju ambalaže također je važna dobna skupina na koju ciljate, jesu li kupci muškarci ili žene, koje kulturne navike imaju i kolika im je platna moć.

– Istraživanja govore kako je ambalaži potrebno nekoliko desetaka sekundi da osvoji kupca.

Prepoznatljiva hrvatska ambalaža

Jedna od kategorija CROPAK-a jest i Ambalaža s prepoznatljivim identitetom Hrvatske. Namjera je te kategorije naglasiti da uz prepoznatljive autohtone robne marke po kvaliteti treba poticati i promišljanje ambalaže u smislu vizualne prepoznatljivosti zemlje njezina podrijetla.

Priredba FEST.A CROPAK 2009. održat će se u svibnju u Opatiji, gdje će se ponovo izabrati ambalaža koja najbolje komunicira s potrošačima, privlači ih i izdvaja se od ostalih, uz napomenu da je Dobar znak! CROPAK.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.