3D print tehnologija promijenit će doživljaj vode kod kuće

Potrošači iz temelja mijenjaju način na koji definiraju i koriste svoj životni prostor. GROHE je identificirao pet mega trendova: potrošači su iz pasivne potrošnje prešli na preuzimanje kontrole nad stvaranjem novih životnih prostora i postali su vlastiti kreatori u traženju jednostavnih i inteligentnih proizvodnih rješenja. Danas, više nego ikada, inovacije i dizajn proizvoda ovise o razumijevanju tih trendova jer su potrošači skloni odabiru integriranih rješenja za pojedine proizvode.

Na najvećem međunarodnom sajmu za sanitariju, klimatizaciju i grijanje – ISH u Frankfurtu, GROHE, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, predstavio je impresivan broj noviteta koji slijede svjetske trendove. S rekordnim brojem od 500 novih pojedinačnih proizvoda, GROHE je iznenadio svoje kupce i potrošače rješenjima koja aktivno oblikuju budućnost vode.

3D print tehnologija promijenit će doživljaj vode kod kuće

“Dizajn naših novih slavina GROHE Atrio Icon 3D i GROHE Allure Brilliant Icon 3D je nevjerojatan. Oni čine nezamislivo mogućim”, izjavio je Michael Rauterkus, izvršni direktor GROHE AG. “Ono što vidite je budućnost dizajna. Za potrošače, to je budućnost vlastite kreativnosti i konačne personalizacije. Vjerujemo da će 3D print tehnologija promijeniti doživljaj vode u kući. To je krajnji spoj prilagodbe i industrijske proizvodnje,“ dodao je.

Potrošači postaju kreatori

Granice između pojedinih stambenih prostora postaju sve neodređenije. Kuhinja je često dio dnevnog boravka, kupaonica se otvara prema spavaćoj sobi i oboje predstavljaju važan stambeni prostor. Prilikom projektiranja vlastitog životnog prostora, potrošači više nego ikad prije pažnju posvećuju detaljima u kupaonici i kuhinji. Zbog toga su ti proizvodi postali kućanski namještaj koji kupaonicama i kuhinjama omogućavaju da izraze svoj individualni stil i preferencije. Kao prvi vodeći europski proizvođač sanitarnih proizvoda koji isporučuje 3D printane metalne slavine, GROHE kombinira najmoderniju tehnologiju sa spektakularnim dizajnom. To je impresivna izjava o spremnosti i sposobnosti GROHE-a da oblikuje budućnost vode i prati svoje klijente i potrošače na njihovom putu stvaranja životnog prostora koji žele. “Očekivanja potrošača u velikoj mjeri se mijenjaju”, rekao je Michael Rauterkus, koji je tijekom ovogodišnjeg ISH sajma u Frankfurtu održao uvodni govor pred 350 međunarodnih novinara i pozvanih gostiju.  „GROHE oblikuje budućnost vode, u smislu dizajna i inovacija, analognih i digitalnih, dajući našim klijentima i našim potrošačima građevne elemente koji su im potrebni kako bi iskoristili moć i ljepotu vode.”

GROHE pomaže klijentima u traženju jednostavnosti – stvaranje bez složenosti

Potraga za jednostavnošću u smislu jednostavnih i intuitivnih rješenja susreće se s novim minimalizmom u domovima ljudi. GROHE se jasno pozicionirao kao vodeći svjetski brend za kompletna rješenja za kupaonice, podržavajući potrošače da postanu kreatori zahvaljujući jednostavnim rješenjima. GROHE proizvodi kombiniraju kvalitetu i zapanjujuću paletu boja i materijala: od slavina, tuševa i keramike, do kuhinjskih slavina, umivaonika, pribora i ploča za ispiranje. “Nitko drugi ne nudi, u cijelom asortimanu proizvoda, kvalitetu i trajnost u toliko širokom spektru boja za kupaonice i kuhinje”, naglasio je Michael Rauterkus.

Essence, novouvedena i prva keramička linija GROHE koja uključuje kade, savršen je prikaz novog minimalizma koji traži jednostavnost, pokazujući ljepotu u svom najčišćem obliku. Linije dizajna karakteriziraju nježni oblici koji se temelje na njihovom smanjenju na osnove. Ipak, minimalistički rad GROHE-a daleko nadilazi dizajn, a njegove glavne značajke čine intuitivno rukovanje i jednostavno postavljanje proizvoda. Novi GROHE Rapido SmartBox pruža arhitektima, projektantima i instalaterima beskonačan broj mogućih rješenja sa samo jednim skrivenim instalacijskim rješenjem.  Za maksimalnu učinkovitost i fleksibilnost planiranja, skrivena instalacija može se kombinirati ne samo s inovativnim sustavom tuširanja GROHE SmartControl, nego i s termostatima i jednoručnim miješalicama, nudeći univerzalno rješenje za sve zahtjeve.

Novi povezani eko sustav za sigurnost vode i upravljanje vodama

Na ISH-u prije dvije godine, GROHE je pokrenuo svoje prvo rješenje Internet of Things (IoT), GROHE Sense i GROHE Sense Guard. Danas GROHE proširuje svoju stručnost i izvan sanitarnih hardverskih rješenja. Na Sajmu ISH 2019, GROHE je najavio novu generaciju senzora za vodu GROHE Sense i lansiranje GROHE Sense Guard Pro, koji je optimiziran za uporabu u obiteljskim kućama i stambenim zgradama. Instaliran na cijevima za hladnu i toplu vodu, nudi sigurnost vode i pruža točne podatke o potrošnji vode izravno na mobilne uređaje putem aplikacije GROHE Sense. To također znači da postoji potpuna vidljivost potrošnje vode i energije, što potrošačima omogućava dodatnu kontrolu.

Štoviše, uz kombinaciju GROHE Sense Guard i Sense Guard Pro, globalni brand sada može pomoći u sprječavanju oštećenja vode u 90 posto stambenog tržišta. “Stvaramo inteligentnu platformu, najveći ekosustav za sigurnost vode i upravljanje vodama, koji će omogućiti našim industrijskim partnerima širom svijeta, kao što su osiguravajuća društva, uvođenje novih poslovnih modela”, rekao je Michael Rauterkus.

Najinovativnije GROHE predstavljanje do sada na ISH-u

GROHE je uveo rekordan broj inovacija i više od 500 novih pojedinačnih proizvoda koji se odnose na pet novih mega trendova: novi životni prostor, potrošači postaju kreatori, jednostavnost, potpuna kontrola i inteligentno upravljanje životom. To je do sada najinovatniji GROHE nastup – prilagođen potrebama potrošača i profesionalnih partnera kao što su arhitekti, instalateri, osiguravatelji i stručnjaci za pametne kuće. “GROHE je sinonim za vodu, inteligenciju i užitak, i stoga mi stvaramo inteligentna vodena rješenja koja transformiraju živote na bolje ”, istaknuo je Michael Rauterkus, dodajući “najvažnije od svega, mi transformiramo iskustvo same vode”

Podijeli

Odgovori

Top