Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

5 najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini

Novo istraživanje globalnog lidera u industriji putovanja, Booking.com-a, otkriva pet najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini kako bi nadahnuo putnike željne novih avantura.

Globalna pandemija preokrenula je planove putnika naglavačke u 2020. godini. Gledajući prema 2021. godini, utjecaj pandemije ne mijenja samo naš izbor odredišta, nego i vrstu putovanja na koja ćemo najvjerojatnije ići.

Novo istraživanje globalnog lidera u industriji putovanja, Booking.com-a, otkriva pet najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini kako bi nadahnuo putnike željne novih avantura.

Solo uživanje

Trend solo putovanja vjerojatno će dobiti još veći zamah u 2021. godini jer će žeđ za putovanjima blokirana pandemijom potaknuti putnike da se odvaže i otputuju nekamo sami. Booking.com-ovi podaci prije pandemije pokazivali su da samo 17%* putnika planira solo putovanje, dok sada 30%** globalnih putnika, isto vrijedi za 25% putnika iz Hrvatske, kažu da će planirati solo putovanje u budućnosti. Budući da 42%** putnika (41% putnika iz Hrvatske)  kaže da želi više putovati u budućnosti kako bi nadoknadili izgubljeno iz 2020., to će ih svakako potaknuti da isplaniraju solo putovanje života kako bi se vratili u vanjski svijet!

Opuštanje u luksuzu

Neočekivani prekid svih planova za putovanja mnogim je putnicima značio da je sama mogućnost putovanja luksuz, zapravo, 61%** putnika obećalo je da u budućnosti neće uzimati putovanja zdravo za gotovo. Isto smatra i 63% putnika iz Hrvatske. Dok istraživanje pokazuje kako putnici i dalje imaju namjeru ponovno putovati, samo 13% globalnih putnika (8% putnika iz Hrvatske)** sada planira luksuzan odmor (npr. u vili ili hotelu s 5 zvjezdica), dok većina (51%)** planira opuštajuće putovanje kako bi pobjeglo od svakodnevice, što opuštanje čini pravim luksuzom za 2021. godinu.

Putovanja za povezivanje s voljenima

U 2020. godini većina je putnika provela više vremena razdvojena od obitelji i prijatelja. Za mnoge, daleko od očiju ne znači i daleko od srca, baš naprotiv! Čak 61%** globalnih putnika, a isto vrijedi za 70% putnika iz Hrvatske, planira buduće planove za putovanja iskoristiti kao priliku za posjet voljenima. Zapravo, 36%** putnika otkrilo je da je tijekom te razdvojenosti razgovor s obitelji i prijateljima o putovanjima bio jedno od glavnih nadahnuća za ponovna putovanja.

Vikend-putovanja

Mnogi se putnici boje da bi im se budući planovi ponovno mogli izjaloviti, pa će stoga postojati veća potražnja za kratkim putovanjima jer više od pola globalnih putnika (53%) i čak 67% putnika iz Hrvatske** želi više kratkih putovanja u 2021. nego što su ih imali u 2019. kako bi maksimalno smanjili moguća razočaranja. Dodatnih 28%** globalnih putnika (32% putnika iz Hrvatske) također otkriva da im je upravo vikend-putovanje želja za prvo putovanje nakon ukidanja ograničenja, što pokazuje koliko im je važna mogućnost bijega iz svakodnevice, čak i na samo nekoliko dana.

Hrana kao motivacija

Želja putnika za istraživanjem svijeta nije nestala, no većina globalnih putnika (53%**) i dalje će izbjegavati putovanja u inozemstvo nakon ukidanja ograničenja. Isto vrijedi i za 36% putnika iz Hrvatske. Stoga su lokalna putovanja postala novi način istraživanja svijeta, a kulinarske su delicije na vrhu popisa. Istraživanje je pokazalo da 36%** globalnih putnika želi kušati lokalne specijalitete na putovanju, dok 38%** želi češće jesti u restoranu i tako trošiti novac koji su uštedjeli odlukom da ne putuju u inozemstvo.

Asian Diners Enjoying Dim Sum

 

Preporučujemo

Lifestyle

Čitava znanstvena grana – kognitivna znanost proučava rad mozga i procese koji se odvijaju kao posljedica učenja. 

Ekonomija

Tvrtka Coral A.E. objavila je da je 19. siječnja 2021. godine zaključila sporazum o preuzimanju 75% udjela tvrtke APIOS d.o.o.

Ekonomija

Sudjelovanjem na Business Matchmakeru svako se poduzeće predstavlja velikom broju studenata, kojima prezentiraju mogućnosti razvoja karijere i zapošljavanja.

Ekonomija

Google je predstavio prvi natječaj Google.org Impact Challenge namijenjen zemljama srednje i istočne Europe – otvoren javni poziv za podršku organizacijama koje rade na...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.