Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

5 najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini

Novo istraživanje globalnog lidera u industriji putovanja, Booking.com-a, otkriva pet najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini kako bi nadahnuo putnike željne novih avantura.

Globalna pandemija preokrenula je planove putnika naglavačke u 2020. godini. Gledajući prema 2021. godini, utjecaj pandemije ne mijenja samo naš izbor odredišta, nego i vrstu putovanja na koja ćemo najvjerojatnije ići.

Novo istraživanje globalnog lidera u industriji putovanja, Booking.com-a, otkriva pet najpopularnijih vrsta putovanja u 2021. godini kako bi nadahnuo putnike željne novih avantura.

Solo uživanje

Trend solo putovanja vjerojatno će dobiti još veći zamah u 2021. godini jer će žeđ za putovanjima blokirana pandemijom potaknuti putnike da se odvaže i otputuju nekamo sami. Booking.com-ovi podaci prije pandemije pokazivali su da samo 17%* putnika planira solo putovanje, dok sada 30%** globalnih putnika, isto vrijedi za 25% putnika iz Hrvatske, kažu da će planirati solo putovanje u budućnosti. Budući da 42%** putnika (41% putnika iz Hrvatske)  kaže da želi više putovati u budućnosti kako bi nadoknadili izgubljeno iz 2020., to će ih svakako potaknuti da isplaniraju solo putovanje života kako bi se vratili u vanjski svijet!

Opuštanje u luksuzu

Neočekivani prekid svih planova za putovanja mnogim je putnicima značio da je sama mogućnost putovanja luksuz, zapravo, 61%** putnika obećalo je da u budućnosti neće uzimati putovanja zdravo za gotovo. Isto smatra i 63% putnika iz Hrvatske. Dok istraživanje pokazuje kako putnici i dalje imaju namjeru ponovno putovati, samo 13% globalnih putnika (8% putnika iz Hrvatske)** sada planira luksuzan odmor (npr. u vili ili hotelu s 5 zvjezdica), dok većina (51%)** planira opuštajuće putovanje kako bi pobjeglo od svakodnevice, što opuštanje čini pravim luksuzom za 2021. godinu.

Putovanja za povezivanje s voljenima

U 2020. godini većina je putnika provela više vremena razdvojena od obitelji i prijatelja. Za mnoge, daleko od očiju ne znači i daleko od srca, baš naprotiv! Čak 61%** globalnih putnika, a isto vrijedi za 70% putnika iz Hrvatske, planira buduće planove za putovanja iskoristiti kao priliku za posjet voljenima. Zapravo, 36%** putnika otkrilo je da je tijekom te razdvojenosti razgovor s obitelji i prijateljima o putovanjima bio jedno od glavnih nadahnuća za ponovna putovanja.

Vikend-putovanja

Mnogi se putnici boje da bi im se budući planovi ponovno mogli izjaloviti, pa će stoga postojati veća potražnja za kratkim putovanjima jer više od pola globalnih putnika (53%) i čak 67% putnika iz Hrvatske** želi više kratkih putovanja u 2021. nego što su ih imali u 2019. kako bi maksimalno smanjili moguća razočaranja. Dodatnih 28%** globalnih putnika (32% putnika iz Hrvatske) također otkriva da im je upravo vikend-putovanje želja za prvo putovanje nakon ukidanja ograničenja, što pokazuje koliko im je važna mogućnost bijega iz svakodnevice, čak i na samo nekoliko dana.

Hrana kao motivacija

Želja putnika za istraživanjem svijeta nije nestala, no većina globalnih putnika (53%**) i dalje će izbjegavati putovanja u inozemstvo nakon ukidanja ograničenja. Isto vrijedi i za 36% putnika iz Hrvatske. Stoga su lokalna putovanja postala novi način istraživanja svijeta, a kulinarske su delicije na vrhu popisa. Istraživanje je pokazalo da 36%** globalnih putnika želi kušati lokalne specijalitete na putovanju, dok 38%** želi češće jesti u restoranu i tako trošiti novac koji su uštedjeli odlukom da ne putuju u inozemstvo.

Asian Diners Enjoying Dim Sum

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.