Sudionici prije predstavljanja ideje govore koliko bi novca htjeli dobiti od investitora; po pravilima, ako ne uspiju izvući barem tu svotu koju su naveli, neće dobiti ništa. S druge strane, investitori, ako odluče da je ideja prihvatljiva, pristaju je financirati s tim da dobivaju udio u projektu.
200.000 funti za ‘čarobni štapić’ Kymera Wand
Upravo su u toj poslovnoj borbi poduzetnici Chris Barnardo i Richard Blakesley vidjeli svoju šansu. Oni su pristali na ponudu od 200,000 funti za svoj ‘čarobni štapić’ Kymera Wand koju im je pružio jedan od Dragonsa, Duncan Bannatyne.
Kymera vam omoguće da uz 13 poteza mijenjate kanale, smanjite ili povećate glasnoći pa čak i da zaustavite DVD player. Barbardo je ostao šokiran kad su sva petorica Dragonsa odlučila uložiti u projekt. Ukupno su im ponudili oko 900,000 funti, ali Barbardo i Blakesley su odlučili prihvatiti najveću pojedinačnu ponudu od 200,000 funti.
Primjer: za pojačavanje napraviti kružni pokret Kymerom
Kymera košta 49.95 funti. Njome možete kontrolirati televizore, hi-fi sustave, DVD playere, laptope pa čak i svjetla i pokretne zavjese i zastore. Kymera se temelji na tehnologiji Nintendova Wii-a.
Taj štapić može ‘naučiti’ do 13 infracrvenih kodova iz postojećih daljinskih upravljača i za svakoga od njih je potrebno napraviti određeni pokret. Na primjer, za pojačavanje televizora korisnik će morati napraviti kružni pokret Kymerom. Brzim trzajem zgloba mijenjat će programe. U štapić se stavljaju AAA baterije, a minutu nakon korištenja prelazi u stand by način rada sa zanemarivom potrošnjom energije.