Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Dizajn koji se može uklopiti u bilo čiji dom

Je li televizor i u vašem domu svojevrstan mali oltar koji se nalazi u fokusu u dnevnom boravku?

Bez pogovora, tehnologija je postala sastavni dio našeg života pa su samim time i tehnološki proizvodi poput televizora dizajnom svake godine sve bolji, zanimljiviji i, možemo reći, oku ugodniji. Baš kao što je to slučaj kod dizajna namještaja i dekorativnih predmeta, i u dizajnu tehnoloških proizvoda postoji poseban pristup i filozofija kojom se postiže njihov skladan suživot s ostatkom interijera. Upravo trendovi u društvu koji dolaze iz svijeta namještaja i interijera stalan su izvor inspiracije u dizajniranju tehnoloških proizvoda.

Tehnološki brendovi u stalnoj su potrazi za inovativnim rješenjima i materijalima, što rezultira boljom kvalitetom i većom mogućnosti uživanja u samom proizvodu, u čemu se posebno ističe europski dizajn kada je u pitanju tehnologija.

Jedan od primjera takvog „europskog dizajna“ je upravo tehnološki div Philips, koji je za svoje TV i audio proizvode osvojio nekoliko prestižnih Red Dot i IF Design nagrada kojima struka odaje priznanje kvaliteti i smislenosti dizajna. „Želimo da proizvodi koje predstavljamo tržištu budu daleko relevantniji od samog isporučivanja specifikacija tehnologije koja ih pokreće. Praćenje estetskih trendova doslovno će uvijek značiti kratak rok trajanja. Vjerujem da strastveni dizajn treba potaknuti održivost kroz dugovječnost oblika i korištenih materijala“, objasnio je o filozofskom pristupu dizajna Rod White, dugogodišnji direktor dizajna tvrtke TP Vision, inače nositelja globalne licence za Philips TV i Sound proizvode.

Ono što krasi prepoznatljiv europski Philipsov dizajn je čist i minimalistički stil zbog kojeg se uklapa u bilo čiji dom, ali i suradnja s poznatim i renomiranim brendovima, kao što su to tekstilni danski brendovi Georg Jensen i Kvadrat, čiji su se materijali našli na brojnim Philips TV i audio proizvodima. Upotreba kvalitetnih i zanimljivih materijala na određenim površinama proizvoda čini cjelokupno iskustvo gledanja jednim sasvim novim doživljajem.

Osim toga, Philips je uz novu dimenziju vizualnog iskustva pazio i na iskustvo dodira pa s dugogodišnjim partnerom za materijale, brendom Muirhead, stvara prekrasnu kožu za daljinske upravljače, slušalice i audio proizvode.

Rod White

Je li televizor i u vašem domu svojevrstan mali oltar koji se nalazi u fokusu u dnevnom boravku? Toga je dizajnerski tim TP Vision itekako svjestan, zbog čega su razvivši značajku ambijentalnog osvjetljenja, poznatiju kao Ambilight, cjelokupni doživljaj gledanja televizije u domu doveli na jednu sasvim novu razinu. „S obzirom na to da su okviri televizora postali zanemarivi, širenje svjetla od zaslona do zida postalo je prilično besprijekorno. Također, televizori u prosjeku postaju sve veći i ljudi su spremni kupiti veće ekrane, što rezultira time da sve više potrošača postavlja svoje televizore na zid. Tako je i moguće osvijetliti zid ambijentalnim osvjetljenjem s fiksirane udaljenosti“, objasnio je White, koji se inače na čelu dizajnerskog tima TP Visiona nalazi već dugi niz godina.

Osim vrsnog tehnološkog dizajna, Rod White uživa i u dizajniranju kućanskog namještaja za vlastiti dom, koji mu kasnije nerijetko poslužuje kao inspiracija za tehnološke proizvode. Trenutno, kako objašnjava White, najčvršće moguće dimenzije pokreću potrošačku elektroniku kao kategoriju pa je igranje vizualnim trikovima jedan od alata koji se primjenjuje kako bi se smanjila percipirana veličina proizvoda. „Primjerice, vrat postolja televizora mora biti stabilan i čvrst, ali koristimo skošenu i poliranu završnu obradu kako bi se postigao dojam vitkosti i smanjila vizualna težina. Taj sam pristup obrade kosine prvotno koristio na drvu za izradu kućnog stola za ured, a kasnije i na samom stalku za televizor“, objasnio je.  

Pročitajte još:

Lifestyle

Povodom nedavnog održanog ‘Zepter dani otvorenih vrata’ uz brojne uzvanike, u Hotelu Hilton glavna tema je bila primjena uređaja Bioptron u preventivnoj i kurativnoj...

Industrija

Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva...

Lifestyle

Maja Matas rođena je u Osijeku, a od studija živi u Zagrebu. Diplomirana je dizajnerica i doktorica znanosti.

Industrija

Sandro Užila jedan je od najtalentiranijih mladih dizajnera, dolazi iz Pule, a s tek navršenih 30 godina može se pohvaliti zavidnom listom vrhunskih projekata na kojim je imao prilike...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.