Želite li 10% povećanje plaće i bonus za ljetovanje – zaposlite se u Google-u
Popularnost socijalnih mreža u posljednjih nekoliko godina snažno raste, unosi promijene u cjelokupno ljudsko društvo ali i mijenja pravila igre na tržištu internetskih kompanija.
Mali su velika prilika
Facebook i Twitter, socijalne mreže za koje svi znamo, povukle su za sobom nastajanje niza manjih kompanija, koje genijalna ideja nekog pojedinca može lansirati u orbitu preko noći. Tako su te kompanije postale zanimljive dečkima sa Silicon Valleya, koji primjerice rade u Googleu koji je krajem rujna brojao 23.000 zaposlenika. Oni su u toj masi samo brojka, a prelaskom u manju kompaniju, s referencom rada u Googleu, postaju značajni igrači. No, to nije jedini razlog!
Dolaskom u manju kompaniju, plaća inženjera vjerojatno je manja nego u Googleu, što se kompenzira dodjelom vlasničkog udjela, odnosno dionica. Trenutna vrijednost tih dionica vjerojatno nije pretjerano visoka, no ako jednog dana doživi ranije spomenuto, lansiranje u orbitu, tada zarada inženjera uvelike premašuje plaće u Googleu. Štoviše, on je u vlasničkoj strukturi kompanije.
Transferi između najljućih rivala
Postoje i „transferi“ na relaciji najljućih rivala, Googlea i Facebooka, točnije iz Googlea u Facebook. To samo potvrđuje koliko je tržište socijalnih mreža privlačno mnogim stručnjacima te kako mnogi na njemu vide priliku za rast.
Ranije ovog mjeseca, Googleov inženjer i jedan od tvoraca Google Mapsa, Lars Rasmussen prešao je u Facebook, objasnivši kako mu rad u „kompaniji desetljeća“ predstavlja veliki izazov. On je samo posljednji u nizu, a „transfere“ su obavili i Sherly Sandberg, Erick Tseng koji je napustio Googleov Android, te David Fischer, Facebookov potpredsjednik za oglašavanje i globalne operacije.
Podizanje plaća možemo protumačiti na razne načine. No, jedan od objektivnih je, da Google ne želi izgubiti titulu najboljeg i najpoželjnijeg poslodavca. Sigurno je da u kompaniji žele samo najbolje svjetske IT stručnjake.