Dobra je to vijest za zaposlenike koji traže posao, ali loša za poslodavce koji žele i moraju odabrati najbolje ukoliko žele ostvariti prednost nad konkurencijom.
Na Profitiraj smo ranije pisali o povećanju plaća u Googleu. To je pravi primjer poteza koji je učinjen radi zadržavanja talenata i samim time prednosti nad konkurencijom.
„Uhljebiti se“ je prošlost
Nekada su ljudi bili u mogućnosti „uhljebiti se“ i na jednom poslu odraditi čitav radni vijek, bez prevelike borbe i stresa i pri tome lagodno živjeti. Danas je slika drugačija, gubitak posla svakodnevna je prijetnja. Zaposlenici se organiziraju u svakodnevno aktivno traženje boljih poslova.
Oni su vaša ciljana skupina – mladi, obrazovani i aktivni zaposlenici, koji su spremni prihvatiti sve izazove koje budućnost nosi.
Talenti su sada umreženi. Radi samopromocije i pronalaska boljih poslova koriste različite društvene alate poput Facebooka, Twittera i LinkedIna.
Zadatak poslodavaca je, prihvatiti njihov način funkcioniranja i prilagoditi se uvjetima na tržištu. Tvrtke moraju izgraditi odnose s velikim brojem ljudi, kao što to čine sami zaposlenici.
Prikažite se u pravom svjetlu
Prikažite im se u pravom svjetlu i podastrite perspektivu koju osigurava vaša tvrtka. Pri tome je od velike važnosti poticaje talenatima slati iz samog vrha tvrtke. Talenti će cijeniti riječ prvog čovjeka tvrtke.
Danas je jeftinije zadržati kupca, nego steći novog, a tako je i sa zaposlenicima. Tvrtke moraju zadržati talentirane zaposlenike, ili će oni sreću potražiti u konkurentskoj tvrtci.
Primjer za to možemo pronaći kod najvećih tehnoloških divova.
Pogledajte transfere zaposlenika na relaciji Google – Facebook.