Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Predstavljen projekt Fashion.hr industrija – dizajneri i tekstilci zajedno!

Projekt Fashion.hr industrija, koji za cilj ima oživjeti hrvatsku modnu industriju i povezati je sa hrvatskim dizajnerima, predstavljen je na današnjoj konferenciji za novinare. Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je kako će dizajnerska imena (Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov) surađivati sa tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.

Projekt Fashion.hr industrija, koji za cilj ima oživjeti hrvatsku modnu industriju i povezati je sa hrvatskim dizajnerima, predstavljen je na današnjoj konferenciji za novinare. Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je kako će dizajnerska imena (Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov) surađivati sa tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.

Tržište treba kvalitetan, visokostilizirani i dostupan proizvod, brend koji će pronaći put do kupca, što se želi postići spomenutim projektom, rečeno je .

Projekt otvoren za sve

Filipić je istaknuo kako je projekt otvoren za sve domaće tvrtke i dizajnere. Dodao je i kako hrvatske tvornice imaju potrebne ljudske i tehničke resurse, no nedostaju im talentirani dizajneri. Ovim projektom ‘hrvatska modna šestorka’ udahnut će novi život domaćim tekstilcima, kazao je.

Najavio je i kako će u ožujku biti prikazane kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta Fashion.hr industrija, dok će se u prodaji nači početkom jeseni.

Potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta istaknula je kako ovakvim projektima treba dati vjetar u leđa.

Moguće je pokrenuti tekstilnu industriju

Podsjetila je kako je do 2000. godine hrvatska tekstilna industrija bila konkurenta i poželjna kao partner mnogim svjetskim proizvođačima, a vanjskotrgovinska razmjena bila je na izvoznoj strani.

U toj branši u zadnjih nekoliko godina izgubljeno je 4.000 radnih mjesta, danas ona zapošljava 21 tisuću radnika i potrebno je iskoristiti sve njene potencijale, kazala je naglasivši kako postoje tvrtke koje su prepoznatljive sa svojim brendom na hrvatskom tržištu, no opstaju samo oni koji su inovativni i kreativni.

Stoga ovaj projekt ima šansu, istaknula je Trnokop Tanta napominjući kako treba povezati proizvođače i dizajnere te stvoriti novi brend koji će iskoristiti novu i staru dodanu vrijednost.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.