Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Predstavljen projekt Fashion.hr industrija – dizajneri i tekstilci zajedno!

Projekt Fashion.hr industrija, koji za cilj ima oživjeti hrvatsku modnu industriju i povezati je sa hrvatskim dizajnerima, predstavljen je na današnjoj konferenciji za novinare. Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je kako će dizajnerska imena (Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov) surađivati sa tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.

Projekt Fashion.hr industrija, koji za cilj ima oživjeti hrvatsku modnu industriju i povezati je sa hrvatskim dizajnerima, predstavljen je na današnjoj konferenciji za novinare. Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je kako će dizajnerska imena (Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov) surađivati sa tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.

Tržište treba kvalitetan, visokostilizirani i dostupan proizvod, brend koji će pronaći put do kupca, što se želi postići spomenutim projektom, rečeno je .

Projekt otvoren za sve

Filipić je istaknuo kako je projekt otvoren za sve domaće tvrtke i dizajnere. Dodao je i kako hrvatske tvornice imaju potrebne ljudske i tehničke resurse, no nedostaju im talentirani dizajneri. Ovim projektom ‘hrvatska modna šestorka’ udahnut će novi život domaćim tekstilcima, kazao je.

Najavio je i kako će u ožujku biti prikazane kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta Fashion.hr industrija, dok će se u prodaji nači početkom jeseni.

Potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta istaknula je kako ovakvim projektima treba dati vjetar u leđa.

Moguće je pokrenuti tekstilnu industriju

Podsjetila je kako je do 2000. godine hrvatska tekstilna industrija bila konkurenta i poželjna kao partner mnogim svjetskim proizvođačima, a vanjskotrgovinska razmjena bila je na izvoznoj strani.

U toj branši u zadnjih nekoliko godina izgubljeno je 4.000 radnih mjesta, danas ona zapošljava 21 tisuću radnika i potrebno je iskoristiti sve njene potencijale, kazala je naglasivši kako postoje tvrtke koje su prepoznatljive sa svojim brendom na hrvatskom tržištu, no opstaju samo oni koji su inovativni i kreativni.

Stoga ovaj projekt ima šansu, istaknula je Trnokop Tanta napominjući kako treba povezati proizvođače i dizajnere te stvoriti novi brend koji će iskoristiti novu i staru dodanu vrijednost.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.