Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

[Ekskluzivno] Ice Fever je nagrada za naše navijače – pratit će nas cijela Europa

Damir Gojanović unio je svu energiju u KHL Medveščak – i uspio. Priča o pozitivnim i vjernim navijačima, najljepša je hrvatska priča s tribina, ali predsjednik kluba ne želi stati na tome. Na dan najveće regionalne hokejaške priredbe Arena Ice Fever razgovarali smo s Gojanovićem o hrvatskom hokeju, marketingu kluba, podršci Grada…

Damir Gojanović unio je svu energiju u KHL Medveščak - i uspio. Priča o pozitivnim i vjernim navijačima, najljepša je hrvatska priča s tribina, ali predsjednik kluba ne želi stati na tome. Na dan najveće regionalne hokejaške priredbe Arena Ice Fever razgovarali smo s Gojanovićem o hrvatskom hokeju, marketingu kluba, podršci Grada...

Medveščak je postao sportski brend Zagreba. Kako Vam je u dvije godine pošlo za rukom ono što drugim klubovima nije, u puno duljem vremenskom razdoblju?

Grad Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku. Sjetimo se samo 80-ih godina prošlog stoljeća kada je tadašnji Medveščak Gortan punio Ledenu dvoranu zagrebačkog Doma sportova i osvajao naslove kako bivše države tako i regionlnih natjecanja. Ulaskom Medveščaka u regionalnu ligu EBEL otvorila se jedna nova stranica hrvatske hokejske povijesti. U klub su dovedena pojačanja sastavljena pretežno od Hrvata iz dijaspore koji su zajedno s domaćim dečkima stvorili jedan kolektiv koji je od prvih odigranih utakmica pokazao kako se voli svoj klub, i kako se ostavlja srce na terenu. Tu srčanost i požrtvovnost tima i sve napore koji su Vodstvo kluba i naši partneri učinili, javnost je prepoznala kao jednu istinsku sportsku, ljudsku priču, koju je nagradila svojim dolascima na utakmice, bodreći klub i kad se dobija i kad se gubi. Napominjem, više od 350.000 gledatelja do sada je prošlo kroz dvoranu Doma sportova bez i jednog navijačkog incidenta!

Treba li Medveščak imati financijsku potporu grada?

Medveščak se već dvije godine samostalno financira, 100% iz vlastitih prihoda i drugu godinu nije ušao u društvo klubova za koje Grad izdvaja direktna financijska sredstva. Grad je mnogo pomogo Medveščaku kako infrastrukturom (led u Domu sportova, gradski dani za spektakl Arena Ice Fever), tako i svakom moralnom potporom kad god je trebalo.

U Hrvatskoj je na žalost još mnogo detalja u sportskom poslovanju krivo postavljeno! Naime, kod nas smo naučeni da će gradske i državne vlasti financirat veliki dio priče, zatim će tu bit sponzori i onda će se od ulaznica i nekih popratnih aktivnosti prihodovat jedan mali dio! U svijetu je nepisano pravilo da se oko 60% prihoduje od sponzorskih i partnerskih ugovora, a 40% od vlastitih prihoda u koje ulazi i prodaja ulaznica! E to vidite nije tako a i mi smo naišli na taj ‘problem’! Naime, mi nismo u sustavu financiranja niti gradskih niti državnih vlasti, cjelokupni budžet moramo osigurat sami od strane sponzora ili naših vlastitih prihoda, a publika cijelo vrijeme zahtijeva bolju organizaciju, veći show, bolju zabavu, i to sve košta! To je upravo jedan od razloga zbog čega će naša sadašnja cijena ulaznice morat simbolično porast jer napredak kluba, bolja igra i veći užitak zahtijevaju i dodatna ulaganja koja moramo sami osigurati…

Je li Vaš sportski projekt financijski isplativ?

Ukoliko se klub sam financira i nema milijunskih dugova kao drugi sportski kolektivi kako u Hrvatskoj tako i u regiji možemo konstatirati da klub posluje uspješno, no o zaradi još uvijek ne možemo govoriti. Naše osnovno pravilo jest ‘pozitivna nula’ i ispod ili iznad toga za sada ne smijemo ići!

Što je Vaš marketinški odjel uspio, a drugi nisu? Je li hokej u Zagrebu samo prolazni hit ili ste probudili staru ljubav Zagrepčana, prema hokeju?

Kako sam već prije rekao Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku koja se vratila na utakmice. Trebalo je u publiku znati aktivirati I ponovno dovesti u dvoranu, a uz njih trebalo je pridobit i novu publiku… No, moram reći kako posljednje dvije godine ne možemo govoriti samo o zagrebačkoj publici već o hrvatskoj publici, pošto navijači Medveščaka ravnopravno dolaze iz svih krajeva Hrvatske od najudaljenijih dijelova Slavonije pa sve do otoka Dalmacije. Što se našeg PR i marketing odjela tiče radi se o velikim profesionalcima, vrhunskim stručnjacima u svome poslu koji su zajedno s nama I s igračima doista učinili čudo! Uza sve to vrlo je važan i iskren pristup prema publici i navijačima koji je prepoznat u javnosti. Još jednom zahvaljujem upravo njima, našim navijačima i publici na neizmjernoj podršci koju nam pružaju u posljednje dvije godine.

Može li veliki projekt poput Ice Fever biti financijski isplativ, ili je spektakl u Areni samo način zahvale navijačima na velikoj podršci?

Najveći regionalni hokejski spektakl ARENA ICE FEVER u konačnici neće biti na gubitku što je za nas vrlo pozitivna stvar. Ukoliko sagledamo razmjere pozitivnog učinka koji će za grad Zagreb i državu Hrvatsku imati sportska i turistička promidžba koja dolazi s ovim spektaklom možemo biti iznimno sretni. Za spektakl su akreditirane 84 novinske ekipe od kojih je 36 stranih tv i novinskih kuća. Televizijski prijenos iz zagrebačke Arene putem izravnog prijenosa pratit će milijuni gledatelja u regiji. Nagrada je ovo za naše navijače, ali i cijelu Hrvatsku koja je još jednom pokazala kako je željna dobrih sportskih spektakla te kako ima najbolju publiku na svijetu.

Iz hokejaškog kluba Medveščak stalno stižu novosti. U nekoliko navrata iznenadili ste navijače svojim poslovnim i marketinškim potezima. Možete li nam otkriti Vaš sljedeći „as iz rukava“?

Već sutra naša publika uživat će u iznenađenjima koje smo im pripremili vezanim za ARENA ICE FEVER, ali mislim da su pobjede i dobri rezultati najveća sreća za našu publiku. Pokrećemo snažnu kampanju ‘Ako piješ ne vozi’, a i nastavljamo s nizom aktivnosti koje razvijamo s UNICEF-om! Iskreno, ponekad I sami sebe iznenadimo koliko malo vremena prođe od prvotne ideje do njene finalne realizacije i siguran sam kako će nas u slijedećih 24 sata dočekati niz novosti o kojima ovoga trena još nismo nit razmislili….


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.