Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

[Ekskluzivno] Ice Fever je nagrada za naše navijače – pratit će nas cijela Europa

Damir Gojanović unio je svu energiju u KHL Medveščak – i uspio. Priča o pozitivnim i vjernim navijačima, najljepša je hrvatska priča s tribina, ali predsjednik kluba ne želi stati na tome. Na dan najveće regionalne hokejaške priredbe Arena Ice Fever razgovarali smo s Gojanovićem o hrvatskom hokeju, marketingu kluba, podršci Grada…

Damir Gojanović unio je svu energiju u KHL Medveščak - i uspio. Priča o pozitivnim i vjernim navijačima, najljepša je hrvatska priča s tribina, ali predsjednik kluba ne želi stati na tome. Na dan najveće regionalne hokejaške priredbe Arena Ice Fever razgovarali smo s Gojanovićem o hrvatskom hokeju, marketingu kluba, podršci Grada...

Medveščak je postao sportski brend Zagreba. Kako Vam je u dvije godine pošlo za rukom ono što drugim klubovima nije, u puno duljem vremenskom razdoblju?

Grad Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku. Sjetimo se samo 80-ih godina prošlog stoljeća kada je tadašnji Medveščak Gortan punio Ledenu dvoranu zagrebačkog Doma sportova i osvajao naslove kako bivše države tako i regionlnih natjecanja. Ulaskom Medveščaka u regionalnu ligu EBEL otvorila se jedna nova stranica hrvatske hokejske povijesti. U klub su dovedena pojačanja sastavljena pretežno od Hrvata iz dijaspore koji su zajedno s domaćim dečkima stvorili jedan kolektiv koji je od prvih odigranih utakmica pokazao kako se voli svoj klub, i kako se ostavlja srce na terenu. Tu srčanost i požrtvovnost tima i sve napore koji su Vodstvo kluba i naši partneri učinili, javnost je prepoznala kao jednu istinsku sportsku, ljudsku priču, koju je nagradila svojim dolascima na utakmice, bodreći klub i kad se dobija i kad se gubi. Napominjem, više od 350.000 gledatelja do sada je prošlo kroz dvoranu Doma sportova bez i jednog navijačkog incidenta!

Treba li Medveščak imati financijsku potporu grada?

Medveščak se već dvije godine samostalno financira, 100% iz vlastitih prihoda i drugu godinu nije ušao u društvo klubova za koje Grad izdvaja direktna financijska sredstva. Grad je mnogo pomogo Medveščaku kako infrastrukturom (led u Domu sportova, gradski dani za spektakl Arena Ice Fever), tako i svakom moralnom potporom kad god je trebalo.

U Hrvatskoj je na žalost još mnogo detalja u sportskom poslovanju krivo postavljeno! Naime, kod nas smo naučeni da će gradske i državne vlasti financirat veliki dio priče, zatim će tu bit sponzori i onda će se od ulaznica i nekih popratnih aktivnosti prihodovat jedan mali dio! U svijetu je nepisano pravilo da se oko 60% prihoduje od sponzorskih i partnerskih ugovora, a 40% od vlastitih prihoda u koje ulazi i prodaja ulaznica! E to vidite nije tako a i mi smo naišli na taj ‘problem’! Naime, mi nismo u sustavu financiranja niti gradskih niti državnih vlasti, cjelokupni budžet moramo osigurat sami od strane sponzora ili naših vlastitih prihoda, a publika cijelo vrijeme zahtijeva bolju organizaciju, veći show, bolju zabavu, i to sve košta! To je upravo jedan od razloga zbog čega će naša sadašnja cijena ulaznice morat simbolično porast jer napredak kluba, bolja igra i veći užitak zahtijevaju i dodatna ulaganja koja moramo sami osigurati…

Je li Vaš sportski projekt financijski isplativ?

Ukoliko se klub sam financira i nema milijunskih dugova kao drugi sportski kolektivi kako u Hrvatskoj tako i u regiji možemo konstatirati da klub posluje uspješno, no o zaradi još uvijek ne možemo govoriti. Naše osnovno pravilo jest ‘pozitivna nula’ i ispod ili iznad toga za sada ne smijemo ići!

Što je Vaš marketinški odjel uspio, a drugi nisu? Je li hokej u Zagrebu samo prolazni hit ili ste probudili staru ljubav Zagrepčana, prema hokeju?

Kako sam već prije rekao Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku koja se vratila na utakmice. Trebalo je u publiku znati aktivirati I ponovno dovesti u dvoranu, a uz njih trebalo je pridobit i novu publiku… No, moram reći kako posljednje dvije godine ne možemo govoriti samo o zagrebačkoj publici već o hrvatskoj publici, pošto navijači Medveščaka ravnopravno dolaze iz svih krajeva Hrvatske od najudaljenijih dijelova Slavonije pa sve do otoka Dalmacije. Što se našeg PR i marketing odjela tiče radi se o velikim profesionalcima, vrhunskim stručnjacima u svome poslu koji su zajedno s nama I s igračima doista učinili čudo! Uza sve to vrlo je važan i iskren pristup prema publici i navijačima koji je prepoznat u javnosti. Još jednom zahvaljujem upravo njima, našim navijačima i publici na neizmjernoj podršci koju nam pružaju u posljednje dvije godine.

Može li veliki projekt poput Ice Fever biti financijski isplativ, ili je spektakl u Areni samo način zahvale navijačima na velikoj podršci?

Najveći regionalni hokejski spektakl ARENA ICE FEVER u konačnici neće biti na gubitku što je za nas vrlo pozitivna stvar. Ukoliko sagledamo razmjere pozitivnog učinka koji će za grad Zagreb i državu Hrvatsku imati sportska i turistička promidžba koja dolazi s ovim spektaklom možemo biti iznimno sretni. Za spektakl su akreditirane 84 novinske ekipe od kojih je 36 stranih tv i novinskih kuća. Televizijski prijenos iz zagrebačke Arene putem izravnog prijenosa pratit će milijuni gledatelja u regiji. Nagrada je ovo za naše navijače, ali i cijelu Hrvatsku koja je još jednom pokazala kako je željna dobrih sportskih spektakla te kako ima najbolju publiku na svijetu.

Iz hokejaškog kluba Medveščak stalno stižu novosti. U nekoliko navrata iznenadili ste navijače svojim poslovnim i marketinškim potezima. Možete li nam otkriti Vaš sljedeći „as iz rukava“?

Već sutra naša publika uživat će u iznenađenjima koje smo im pripremili vezanim za ARENA ICE FEVER, ali mislim da su pobjede i dobri rezultati najveća sreća za našu publiku. Pokrećemo snažnu kampanju ‘Ako piješ ne vozi’, a i nastavljamo s nizom aktivnosti koje razvijamo s UNICEF-om! Iskreno, ponekad I sami sebe iznenadimo koliko malo vremena prođe od prvotne ideje do njene finalne realizacije i siguran sam kako će nas u slijedećih 24 sata dočekati niz novosti o kojima ovoga trena još nismo nit razmislili….


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.