Početkom lipnja Facebook je prema podacima Inside Facebooka izbrojao 687 milijuna aktivnih korisnika što na mjesečnoj razini predstavlja rast od 1,7 posto, iako se očekivao veći. Rast je ostvaren na krilima Meksika, Indonezije, Brazila i drugih zemalja koji su vodeću svjetsku društvenu mrežu prihvatili kasnije od ostalih. Veći rast nije se dogodio zbog tržišta na kojima je Facebook nastao. Na tržištima SAD-a i Kanade zabilježen je značajniji pad. Prvi put od kad postoji Facebook je u svojoj domovini zabilježio minus.
Naime, početkom svibnja Facebook je u SAD-u brojao 155.2 milijuna korisnika, dok ih je koncem tog mjeseca bilo 149.4 milijuna. Dakle, u tridesetak dana izgubljeno je 5,8 milijuna korisnika. Pad je zabilježen i u susjednoj Kanadi, i to za 1.52 milijuna korisnika, na 16.6 milijuna. Minus od 100.000 korisnika zabilježen je i na europskim tržištima poput Velike Britanije, Norveške i Rusije.
Svi putevi vode u Kinu
Razlog Facebookovog pada na određenim tržištima traži se u razno-raznim činjenicama. Neki nagađaju kako je jedan od razloga završetak školske godine, što je neke navelo na zatvaranje računa. Iside Facebook ističe i kako Facebook raste do jedne granice u svakoj zemlji nakon čega bilježi pad.
Kako Facebook može nastaviti rasti po snažnoj stopi? Odgovor se krije u jednoj riječi – Kina.