Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako napisati dobru objavu za medije

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

1.) Budite jasni, precizni i prije svega zanimljivi. Ne šaljite medijima suhoparne podatke poput povijesti vaše tvrtke, broja zaposlenika i slično jer to najčešće ne zanima ni novinare, ni čitatelje.

2.) Ne opterećujte poštanske sandučiće novinara ukoliko za to zaista ne postoji dobar razlog jer će vas u protivnom tražiti da ih uklonite iz vaše baze. Potrudite se informaciju koju želite podijeliti učiniti što zanimljivijom i ne pokušavajte se pretjerano reklamirati.

3.) Imajte na umu kome šaljete objavu. Prilagodite je određenom tipu medija. Tiskani mediji bit će vam zahvalni ako u objavu ubacite citate ključnih ljudi i fotografiju, dok objave za internetske portale dodatno opremite multimedijalnim sadržajima (poveznice, video isječci…).

4.) U objavu obavezno uključite i kontakte osobe koja je zadužena za odnose s medijima. Navedite svoju adresu, broj telefona, e-mail adresu i web stranicu.

Javite nam se i postavite pitanje vezano uz komunikaciju vaše tvrtke s medijima na [email protected]! Pratite nas i na Facebook stranici gdje nas također možete pitati sve što vas zanima.  Mi ćemo vam uvijek sa zadovoljstvom odgovoriti!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.