Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

Izdvojeno

Kako napisati dobru objavu za medije

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

1.) Budite jasni, precizni i prije svega zanimljivi. Ne šaljite medijima suhoparne podatke poput povijesti vaše tvrtke, broja zaposlenika i slično jer to najčešće ne zanima ni novinare, ni čitatelje.

2.) Ne opterećujte poštanske sandučiće novinara ukoliko za to zaista ne postoji dobar razlog jer će vas u protivnom tražiti da ih uklonite iz vaše baze. Potrudite se informaciju koju želite podijeliti učiniti što zanimljivijom i ne pokušavajte se pretjerano reklamirati.

3.) Imajte na umu kome šaljete objavu. Prilagodite je određenom tipu medija. Tiskani mediji bit će vam zahvalni ako u objavu ubacite citate ključnih ljudi i fotografiju, dok objave za internetske portale dodatno opremite multimedijalnim sadržajima (poveznice, video isječci…).

4.) U objavu obavezno uključite i kontakte osobe koja je zadužena za odnose s medijima. Navedite svoju adresu, broj telefona, e-mail adresu i web stranicu.

Javite nam se i postavite pitanje vezano uz komunikaciju vaše tvrtke s medijima na [email protected]! Pratite nas i na Facebook stranici gdje nas također možete pitati sve što vas zanima.  Mi ćemo vam uvijek sa zadovoljstvom odgovoriti!


Napisao

Komunikacija

Istraživanje je rađeno na značajnom medijskom uzorku koji se sastoji od 900 online, 85 tiskanih medija i 30 TV i radio postaja.

Marketing i prodaja

Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.

Komentari

Sve više medija gubi bitku s „neprikladnim izričajem“ ispod svojih online tekstova iako su komentari jedan od pokazatelja koliko je sadržaj čitateljima atraktivan.

Marketing i prodaja

Naučiti zanat ili steći diplomu je neophodno, ali obično nije dovoljno za trajni uspjeh. 

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.