Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako napisati dobru objavu za medije

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

1.) Budite jasni, precizni i prije svega zanimljivi. Ne šaljite medijima suhoparne podatke poput povijesti vaše tvrtke, broja zaposlenika i slično jer to najčešće ne zanima ni novinare, ni čitatelje.

2.) Ne opterećujte poštanske sandučiće novinara ukoliko za to zaista ne postoji dobar razlog jer će vas u protivnom tražiti da ih uklonite iz vaše baze. Potrudite se informaciju koju želite podijeliti učiniti što zanimljivijom i ne pokušavajte se pretjerano reklamirati.

3.) Imajte na umu kome šaljete objavu. Prilagodite je određenom tipu medija. Tiskani mediji bit će vam zahvalni ako u objavu ubacite citate ključnih ljudi i fotografiju, dok objave za internetske portale dodatno opremite multimedijalnim sadržajima (poveznice, video isječci…).

4.) U objavu obavezno uključite i kontakte osobe koja je zadužena za odnose s medijima. Navedite svoju adresu, broj telefona, e-mail adresu i web stranicu.

Javite nam se i postavite pitanje vezano uz komunikaciju vaše tvrtke s medijima na [email protected]! Pratite nas i na Facebook stranici gdje nas također možete pitati sve što vas zanima.  Mi ćemo vam uvijek sa zadovoljstvom odgovoriti!


Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.