Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Adria Media Zagreb jača svoju lidersku poziciju na tržištu lifestyle izdanja

Marketinške kampanje same po sebi trebaju donositi vrijednost te generirati novi, edukativni i zabavni sadržaj, a ne ometati pažnju publike i biti ‘kamen spoticanja’ u percepciji brenda kod potrošača.

Marketinške kampanje same po sebi trebaju donositi vrijednost te generirati novi, edukativni i zabavni sadržaj, a ne ometati pažnju publike i biti ‘kamen spoticanja’ u percepciji brenda kod potrošača. Native oglašavanje, kao sadržajno autentičan i iskustveni oblik reklamne komunikacije, pravi je odgovor na ovaj izazov. Znaju to i u Adria Mediji Zagreb koja je akvizicijom ‘nativnih gurua’ Silvane Mrvelj i Anite Vučinić Naprte osnažila svoj odjel native oglašavanja.

‘Ne planiramo pratiti trendove native oglašavanja, već ih stvarati’

Native oglašavanje je najbrže rastući oglašivački segment u povijesti modernog oglašavanja. Između 2017. i 2018. u svijetu je zabilježen rast od 35 posto. Prihodi native oglašavanja u 2018. u svijetu su premašili 20 milijardi dolara – s tendencijom godišnjeg rasta od 20 posto (izvor: BI Intelligence estimates, Interactive Advertising Bureau (IAB)). Upravo je ovaj trend jedan od ključnih pokretača daljnjeg razvoja AMZ platformi – printa, digitalnih izdanja, evenata i B2B-a – jer native sadržaj kojeg potpisuju stručnjakinje Mrvelj i Vučinić Naprta je provjereno dobar sadržaj bez obzira na kojoj se platformi plasira.

„Kvaliteta teksta, fotografija i dizajn mimikrički se uklapaju u sadržaj samog medija. Dakle, vrhunski novinarski pristup temi/brandu/klijentu je ‘core’ zadatak, a izvedba je prilagođena zadanostima i posebnostima papira, portala, native eventa, društvenih mreža te ciljevima native kampanje, kao što su primjerice ‘call to action’, ‘performance’ marketing i ‘brand awareness,’“ poručila je Mrvelj koja je s kolegicom Vučinić Naprta osvojila brojna međunarodna priznanja i nagrade za uspješne marketinške kampanje.

„Velika mi je čast biti dio vrhunskog i kreativnog AMZ tima te brendova koji već godinama stvaraju sjajne priče, projekte i platforme koje čitateljima i klijentima donose vrlo autentičan i iskustveni sadržaj. Posebno me veseli kreiranje novih native formata s fokusom na kvalitetan novinarski tekst, vrhunsku fotografiju i dizajn – u kojima ne planiramo pratiti trendove već ih stvarati. Adria Media Zagreb je ispričala mnogo dobrih priča dosad. Uvjerena sam da će 2021. i nova dimenzija native oglašavanja biti jedna od njih“ rekla je Vučinić Naprta.

Nema vremena za čekanje boljih vremena – ulagati u zaposlenike danas

Uslijed ekonomskog šoka uzrokovanog pandemijom mnoge izdavačke kuće mijenjaju svoj model poslovanja te su, nažalost, prisiljene reducirati broj novinara i smanjiti troškove ulaganja. No, ima i onih hrabrih koje u kriznim vremenima investiraju u daljnji razvoj. „Jačanjem našeg odjela native oglašavanja vodećim stručnjacima u tom području utvrđujemo svoju lidersku poziciju medijske kuće u lifestyle segmentu, još brže provodimo svoju digitalnu transformaciju poslovanja s naglaskom na inovativna komunikacijska rješenja i jaču sinergiju s našim oglašivačkim partnerima. Njima i njihovim brendovima želimo pružiti dodanu vrijednost kroz nove native formate i kreativne ideje koji su od esencijalne važnosti za realizaciju uspješnih marketinških kampanja,“ poručila je direktorica AMZ-a Ivana Krajinović.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.