Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agencija Abrakadabra postala Komunikacijski laboratorij

Nakon što je prošle godine obilježila prvih, vrlo uspješnih deset godina rada, ove godine agencija Abrakadabra je odlučila i u potpunosti okrenuti novu stranicu. Tako od ponedjeljka agencija djeluje pod nazivom Komunikacijski laboratorij, a novo ime prati svježi vizualni identitet s kojim kreće u sljedeće razdoblje djelovanja.

Rebranding agencije potaknut je prvenstveno dugoročnom promišljanjem poslovanja i konstantnim prepoznavanjem kretanja u industriji koja se onda primjenjuju u svakodnevnom poslovanju. Formiranje Komunikacijskog laboratorija direktan je odgovor na tendenciju integriranja usluga u polju odnosa s javnošću, rušenja barijera između online i offline komunikacije, kao i sve fluidnije granice između industrija odnosa s javnošću, marketinga i digitalnih komunikacija.

Manuela Šola, direktorica i vlasnica Komunikacijskog laboratorija rekla je: “Današnje tržište odnosa s javnošću nameće integraciju usluga te spoj tradicionalnih i inovativnih alata kao imperativ u upravljanju brendovima. Mi smo kao agencija uvijek bili među prvima koji smo primjenjivali nova saznanja u svom djelovanju, a ovaj put to isto radimo u okviru agencije. Dakako, ovo nije prvi put da to radimo. Prije pet godina smo tako prepoznali tendenciju odabira agencija koje su regionalno prisutne, pa smo u skladu s time otvorili ured u Srbiji. Taj potez pokazao se sjajnim pa tako intenzivno radimo na daljnjem širenju.”

Promjena imena i identiteta samo su nastavak ranijih promjena i događanja. Krajem prošle godine, agencija je postala prva agencija za odnose s javnošću koja je primljena u članstvo Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Uz to, početkom ove godine sestrinska agencija Ping Pong pripojena je Komunikacijskom laboratoriju kao dio njegove integralne cjeline.

Trendovi u komunikacijskom biznisu mijenjaju se brže nego ikad, a apsolutni prioritet je prepoznati nadolazeće promjene, reagirati i prilagoditi se. Jako smo uzbuđeni što ćemo vlastitim primjerom biti pokazatelj promjena i dodatno ojačati imidž inovatora kojeg agencija predstavlja na tržištu,” dodala je Manuela Šola.

Promjene tako neće stati ovdje, pa i bliska budućnost nosi velike pomake. Osim usmjerenja na susjednu Srbiju, ove godine agencija dalje širi svoje djelovanje u regiji pa do trećeg kvartala planira otvoriti vrata ureda u Sloveniji i time se dodatno se otvoriti prema okolnim tržištima.

Pročitajte još:

Komunikacija

Pandemija novog koronavirusa snažno se odrazila na event menadžment. Mnogi se događaji nisu mogli organizirati, no sada kad epidemija u Hrvatskoj splašnjava, stvari se...

Komunikacija

Pored hrvatskog tržišta, agencija će prema potrebi pokrivati ​​i tržište Republike Slovenije.

Novosti

Adriatic Properties s brendom Aman i brend Nespresso novi su klijenti agencije Komunikacijski laboratorij.

Novosti

Danijela Čavlović koja je karijeru u odnosima s javnošću započela upravo u Komunikacijskom laboratoriju, nekadašnjoj Abrakadabri prije 12 godina.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.