Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Komunikacija se nakon pandemije ne vraća na staro

Pandemija novog koronavirusa snažno se odrazila na event menadžment. Mnogi se događaji nisu mogli organizirati, no sada kad epidemija u Hrvatskoj splašnjava, stvari se polako miču s mrtve točke.

Pandemija novog koronavirusa snažno se odrazila na event menadžment. Mnogi se događaji nisu mogli organizirati, no sada kad epidemija u Hrvatskoj splašnjava, stvari se polako miču s mrtve točke.

„Pravi eventi neće nestati, ali dogodit će se neki „mix“ u budućnosti. Možda nećemo letjeti u London na sastanak od pola sata jer ga možemo obaviti putem interneta, ali važne sastanke i konferencije ćemo održavati uživo“, kazala je Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija.

Ta agencija za odnose s javnošću koja se razvila iz agencije za event menadžment, posebno je ponosna na Future Tense, konferenciju o futurizmu koju organizira.

„Uvijek radimo za klijenta i to je prioritet, ali godinama smo željeli neki autorski projekt. Tako je nastao Future Tense, konferencija koja okuplja futurologe, znanstvenike iz raznih područja koji predviđaju buduće trendove koji se mogu implementirati u razne segmente poslovanja“, rekla je Šola.

Otkrila je kako konferenciju tijekom koronakrize nisu željeli organizirati online, nego da su odlučili čekati poboljšanje epidemiološke situacije.

Digitalna je komunikacija od pojave društvenih mreža postala sastavni dio odnosa s javnošću i starije generacije PR-ovaca tome su se trebale prilagoditi.

U emisiji Poduzetnički mindset Manuela Šola komentirala je i dvije, po njoj, glavne zablude vezane uz odnose s javnošću: „Prava je zabluda da je to „fancy“ posao. To nije „fancy“ posao! To je vrlo ozbiljan, strukturiran i analitički posao. Iza svega što mi radimo, trebaju stajati neke činjenice. Druga zabluda je izjednačavanje PR-a s medijima. Odnosi s medijima su samo jedan mali dio onoga što mi radimo. Bavimo se reputacijom, strategijama, internom komunikacijom, društveno odgovornim poslovanjem…“

U početku rada agencije klijenti su bili orijentirani na nju osobno, no davnih dana to je promijenjeno.

„Dobar je osjećaj kad svi hoće tebe, ali to nema smisla. Agencija nisam ja, nego ljudi koji rade u njoj“, rekla je Šola te objasnila što je trenutačno važno u upravljanju ljudskim potencijalima: „Više se ne nalaze ljudi koji će raditi 15 godina u istoj firmi. Trebamo raditi na brzom „onboardingu“ ljudi kad dođu u kompaniju – da to ide jednostavno i lagano te da ni procesi ni klijenti pritom ne pate… Ljude treba osnaživati i omogućiti im da rastu u našoj kompaniji.“

Budući da su njihove agencije komplementarne svojim djelatnostima, na nekim projektima Manuela Šola poslovno surađuje sa svojim životnim partnerom Nikolom Žinićem iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

„Najbolje su kampanje one kada klijent pozove sve agencije da rade zajedno“, ističe Šola, a o odnosu tvrtke s vanjskom agencijom kaže: „Najbolje su suradnje vanjskih agencija s kompanijama koje imaju dobre interne timove. Uvijek će klijent znati mnogo više o industriji od nas, a naša sposobnost učenja mora biti takva da znamo puno o svakoj industriji, ali da ne ulazimo u najsitnije detalje. Mi smo pogled izvana. Ta sinergija daje najbolje rezultate.“

Manuela Šola kao predsjednica nadzornog odbora Hrvatske udruge poslodavaca vjeruje da HUP postaje moderna, otvorena udruga koja treba biti primjer kako se treba ponašati te da treba postavljati standarde u budućnosti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.