Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Agencije očekuju procvat mobilnog marketinga

Iznosi uloženi u mobilno oglašavanje u ovoj će se godini povećati za 80 posto, pokazuje istraživanje koje su proveli DM2Pro.com i Mojiva, platforma za oglašivače koji žele dospjeti na smartphone-tržište.

Iznosi uloženi u mobilno oglašavanje u ovoj će se godini povećati za 80 posto, pokazuje istraživanje koje su proveli DM2Pro.com i Mojiva, platforma za oglašivače koji žele dospjeti na smartphone-tržište.

Studija provedena na 1000 agencija pokazuje da će taj oblik marketinga procvjetati jer “kada se izuzmu agencije koje će ostati na istoj razini ili s povećanjem od samo jedan posto, samo ih šest posto očekuje da će se prosječna potrošnja njihovih klijenata smanjiti. A kad ste posljednji put vidjeli 94-postotno slaganje agencija diljem svijeta, i u čemu”, stoji u izvještaju.

Dvostruki rast

Brendovi s druge strane predviđaju da će na mobilno oglašavanje potrošiti dvostruko više. Prosječni će se proračun sa 269.000 dolara u 2009. povećati na 679.744 dolara u 2010. godini.

Ti podaci ne čude. Doseg SMS poruka danas prelazi doseg najvećih televizijskih emisija, radija ili interneta. Milijuni SMS poruka svakodnevno kruže među korisnicima mobilnih telefona i zato su one najmoćniji i najdirektniji marketinški alat današnjice.

Inovativna komunikacija

Brojne su mogućnosti za komunikaciju s kupcima; pasivni potrošač postao je prošlost i očekuje se interakcija, izazov i motivacija. Za to služe nagradna pitanja, kvizovi, glasovanja, ankete, mobilni kuponi, skupljanje bodova – time brend dobiva kontinuiranu individualnu komunikaciju sa strankama i korisnicima, što mu je i najveća vrijednost. Tvrtke tako dobivaju trajnu dostupnost klijentima, proširenje ciljane skupine potrošača, pokretanje dijaloga s njima i nadogradnju vlastita portala ili internetske stranice multimedijalnim sadržajima, od kojih ostvaruju prihode, kao i od mobilnog marketinga, čime korist postaje višestruka.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.