Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agrokor i Jamnica povećali udio u Konzumu na 92,59 posto

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica

Ponudu koncerna Agrokor i Jamnice za preuzimanje Konzuma prihvatilo je 355 dioničara koji su prodali nešto više od milijun dionica Konzuma, pa su Agrokor i Jamnica povećali svoj udio u Konzumu za 4,55 posto i sada ukupno imaju 92,59 posto dionica, proizlazi iz izvješća o preuzimanju Konzuma objavljenom na Zagrebačkoj burzi.

Po podacima iz tog izvješća, Agrokor, koji je u ponudi za preuzimanje djelovao zajednički s Jamnicom, isplatio je i preuzeo 1.032.043 dionice, odnosno 4,55 posto dionica Konzuma.

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica.

Agrokor i Jamnica zajednički raspolažu s ukupno 21.019.743 dionice Konzuma, što predstavlja 92,59 posto temeljnog kapitala.

Agrokor je ponudu za preuzimanje Konzuma objavio krajem veljače, u njoj je nudio cijenu od 148 kuna po dionici Konzuma, pa proizlazi da je za dionice preuzete u ponudi isplatio oko 152,7 milijuna kuna.

U ponudi za preuzimanje Agrokor nije uspio prijeći prag od 95 posto dionica, što je prag koji većinskom dioničaru omogućuje da ide u istiskivanje manjinskih dioničara.

Naime, u ponudi za preuzimanje objavljenoj krajem veljače Agrokor je bio najavio da bi, u slučaju da temeljem te ponude Agrokor i Jamnica zajednički steknu više od 95 posto dionica Konzuma, bilo moguće da u razumnom vremenskom roku po okončanju postupka preuzimanja, bude donesena odluka o istiskivanju manjinskih dioničara (squeez out) te povlačenju dionica Konzuma s kotacije na Zagrebačkoj burzi pod pretpostavkom da makroekonomski, gospodarski i tržišni uvjeti budu slični uvjetima u trenutku podnošenja ove ponude za preuzimanje.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.