Air France-KLM i Accor udružuju snage i lansiraju zajedničke programe vjernosti

Grupa Accor i Air France-KLM jačaju svoje postojeće partnerstvo nudeći po prvi put u europskoj turističkoj industriji sustav dvostruke nagrade cijeloj svojoj globalnoj bazi kupaca.

Svaki put kada naši klijenti putuju s  Air France i / ili KLM, ili ostanu barem jednu noć u hotelu Accor, istodobno će zaraditi i Flying Blue Miles i Le Club AccorHotels Reward bodove.

 

Zaradite milje i bodove 0,5 boda / € potrošeno na letove (uz redovito prikupljanje milja) 1 noć / € provedena u hotelu (osim uobičajenog prikupljanja bodova)
Pretvorite milje u bodove i obrnuto 4000 Flying Blue Miles = 1000 nagradnih bodova 2000 Nagradne bodove = 1000 Flying Blue Miles

[1] Minimalna konverzija od 2.000 LCAH bodova

Kako bi iskoristili uslugu Miles + Points, članovi moraju povezati svoje račune na www.flyingblue.com ili na web stranici Le Club AccorHotels.

Nakon registracije, kupci će automatski zaraditi Flying Blue Miles i Le Club AccorHotels nagradne bodove kada lete s Air Franceom i / ili KLM-om ili borave u hotelu Le Club AccorHotels koji sudjeluje u njemu.

Ovo novo, ojačano partnerstvo korisnicima nudi više mogućnosti za zaradu i otkup. To omogućuje i Air France-KLM i Grupi Accor da nagrade svoje članove u više faza njihovog putovanja.

“Naš zadatak je nadmašiti očekivanja svojih kupaca”, rekao je Benjamin Smith, CEO Air France-KLM. “Dodavanje više opcija za zaradu i otkup Flying Blue Milesa bilo je ključni pokretač razvoja Milja + Bodova, i drago nam je što smo mogli razviti to zajedno s našim partnerom Accor, za dobrobit naših zajedničkih kupaca. Cilj nam je pozicionirati Flying Blue kao vodeći program lojalnosti zrakoplovnih kompanija tako da nastavimo obogaćivati ​​putovanje naših klijenata na svakom koraku. “

Sebastien Bazin, predsjednik i glavni izvršni direktor Accora, izjavio je: “Partnerstvo između Air France-KLM-a i Accora poboljšano je u korist naših najodanijih članova. Ono okuplja dva izuzetna igrača u globalnom turizmu i ispisuje nova pravila izgradnje vjernosti. Radikalna preobrazba Accorina programa lojalnosti u životnom stilu, utjelovljena budućim brandom ALL – Accor Live Limitless – oživjet ćenašu strategiju “proširenog gostoprimstva” i proširiti se izvan puke gostoljubivosti. Ovo veliko partnerstvo pridonijet će ostvarenju ovog obećanja, iskorištavajući međunarodni utjecaj obje skupine. ”

O Accoru

Accor je vodeća svjetska ugostiteljska grupa koja nudi jedinstvena iskustva u 4.800 hotela, odmarališta i rezidencija u više od 100 zemalja. S neusporedivim portfeljem brandova od luksuznih do ekonomskih, Accor već više od 50 godina pruža gostoprimstvo svojim kupcima. Osim smještaja, Accor omogućuje mnogo dodatnih sadržaja i inovativan pristup turizmu. Gosti imaju pristup jednom od najatraktivnijih svjetskih programa vjernosti. S 57 milijuna članova širom svijeta i više od 70 partnera, svojim članovima nudi jedinstvena i atraktivna iskustva. Prije nekoliko mjeseci Accor je najavio evoluciju svog programa vjernosti s predstavljanjem ALL – Accor Live Limitless. Ova nova platforma za vjernost, do kraja 2019. godine, iskoristit će i unaprijediti brandove, usluge i partnerstva koje nudi ekosustav Grupe. Zahvaljujući ovoj bogatoj vrijednosti ponude, Accor oživljava svoju proširenu strategiju gostoljubivosti snažnim SVIM medijskim planom, novom digitalnom platformom, kultiviranim partnerstvima (kreditne kartice, mobilnost, zrakoplovne tvrtke, zabavu s AEG-om, IMG, Paris Saint-Germain) i globalni plan za sve svoje goste i članove vjernosti.

Za više informacija posjetite www.accor.com ili www.leclubaccorhotels.com ili postanite fan i pratite nas na Twitteru i Facebooku.

AF-KLM – Flying Blue program vjernosti

Flying Blue, program vjernosti Air France-KLM Grupe, ima 15 milijuna članova i 33 zrakoplovne partnere i više od 100 ne-zrakoplovnih partnera. Što više putujete, vaša vjernost je više nagrađena. S karticom Flying Blue korisnici mogu pristupiti mnogim uslugama posebno osmišljenim kako bi njihovo putovanje bilo još ugodnije. Na www.airfrance.com i www.klm.com, članovi mogu provjeriti svoj račun, izravno rezervirati ulaznice ili zatražiti da se na njihov račun dodaju nedostajuće milje te vidjeti razlikeraznih Explorer, Silver, Gold i Platinum razina koje su objašnjene putem videa i tutorijala. Oni također mogu provjeriti sve načine kako zaraditi ili potrošiti Miles i kompletan popis svih ponuda partnera u programu “Flying Blue Store”. www.flyingblue.com

 O Air France-KLM grupi

Globalni gigant sa snažnom europskom bazom, glavna područja poslovanja Air France-KLM Grupe su prijevoz putnika, teretni prijevoz i zrakoplovno održavanje. Air France-KLM je vodeća grupacija u smislu međunarodnog prometa na odlasku iz Europe. Svojim klijentima nudi pristup mreži koja pokriva 312 odredišta u 116 zemalja zahvaljujući Air Franceu, KLM Royal Dutch Airlinesu i Transaviji. S flotom od 550 zrakoplova i 101,4 milijuna putnika prevezenih 2018. godine, Air France-KLM obavlja do 2300 dnevnih letova, uglavnom iz svojih čvorišta u Parizu-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

S programom vjernosti Flying Blue jedan je od lidera u Europi s više od 15 milijuna članova. Zajedno sa svojim partnerima Delta Air Lines i Alitalia, Air France i KLM vode najveći transatlantski joint venture s više od 275 dnevnih letova. Grupa također nudi prijevoz tereta i rješenja za zrakoplovno održavanje. Air France i KLM također su članovi saveza SkyTeam koji ima 19 članova zrakoplovnih tvrtki, nudeći korisnicima pristup globalnoj mreži od preko 14.500 dnevnih letova u više od 1.150 destinacija u više od 175 zemalja.

Podijeli

Odgovori

Top