Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Alberto Matrone novi potpredsjednik Nokije za središnju i istočnu Europu

S početkom siječnja ove godine, Alberto Matrone (48) je preuzeo vodstvo nedavno utemeljene prodajne jedinice za Nokiju u središnjoj i istočnoj Europi (Nokia CEE) sa sjedištem u Austriji.

S početkom siječnja ove godine, Alberto Matrone (48) je preuzeo vodstvo nedavno utemeljene prodajne jedinice za Nokiju u središnjoj i istočnoj Europi (Nokia CEE) sa sjedištem u Austriji.

Kao potpredsjednik Nokia CEE zadužen je za Albaniju, Austriju, Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Mađarsku, Makedoniju, Crnu Goru, Poljsku, Rumunjsku, Srbiju, Slovačku, Sloveniju i Kosovo. Martin-Hannes Gieswein, koji je bio country manager za Austriju, od siječnja je generalni menadžer za Austriju, Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Na svome novom položaju potpredsjednik Nokia CEE sada je zadužen za razvoj i rast mobilnih komunikacija u regiji. “Nokia CEE uključuje 14 različitih tržišta mobilnih komunikacija. S jasnim usmjerenjem na snažne lokalne timove, imamo odgovornost približiti resurse korisnicima i postići veću brzinu i pokretljivost u svojim lokalnim poslovima. Na taj način podržavamo Nokijin globalni cilj – izgradnju treće velike platforme pametnih telefona“, izjavio je Matrone.

Ovaj rođeni Talijan za Nokiju radi od 1990. godine: među ostalim je kao account manager koordinirao globalne prodajne aktivnosti s tri talijanska mobilna operatora – Telecom Italia, Hutchinson 3G i WIND. Od 2006. godine je bio generalni menadžer u Portugalu, a od 2009. godine generalni menadžer Nokia Iberije.

Alberto Matrone je magistar u Telekomunikacijama i prijenosu podataka, te u Menadžmentu i implementaciji strategija. Oženjen je i otac je troje djece.

Pratite nas i na: www.twitter.com/nokiaASE i www.facebook.com/NokiaCroatia

O Nokiji

Nokia je globalni lider u mobilnoj komunikaciji čiji su proizvodi postali sastavni dio života ljudi diljem svijeta. Svaki dan više od 1.3 milijarde ljudi koristi svoje Nokia uređaje da bi zabilježili i podijelili svoje doživljaje, imali pristup informacijama, našli svoj put ili jednostavno da bi razgovarali jedni s drugima. Nokijine tehnološke i dizajnerske inovacije učinile su ju jednim od najprepoznatljivijih brendova u svijetu. Za više informacija, posjetite http://www.nokia.com/about-nokia.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.