Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

AlpStories: Startup spajanja visoke tehnogije i prirodne kozmetike

Razgovarali smo s Danijelom Hubmanom, inovativnim poduzetnikom i kreator AlpStories filozofije.

Dolaskom AlpStoriesa u Hrvatsku, točnije, zagrebačku Arenu, svi su u prvom redu zamijetili impresivnog robota na ulazu u prodajni prostor. Možemo slobodno reći kako je bio poprilična atrakcija među posjetiteljima, i to je još uvijek. Mnogi su se tada pitali – što ovaj robot tu radi? Odgovor nam je dao Danijel Hubman, inovativni poduzetnik i kreator AlpStories filozofije.

Što ovaj robot tu radi?

Robot je samo najvidljivi predstavnik novog koncepta koji smo prvi u svijetu osmislili i implementirali u Hrvatskoj, prema kojem se svakoj osobi može izraditi  personalizirana kozmetika koja mu je, doslovno, “upisana na kožu”. Obzirom da je svaki pojedinac individum i svaka koža je drukčija (to su već odavno ustanovili znanstvenici, a policajci uzimaju otiske prsta, jer ne postoje dva identična), to zahtjeva i različite tretmane.

S našim konceptom (koji omogućava izradu više od 24 milijuna različitih kombinacija sastojaka) stvarno možemo pokriti sve zahtjeve i ukuse. Ne samo da si kupac sam može napraviti svoje proizvode, može si kreirati i svoju etiketu. Tako postaje suvlasnik brenda koji je kreirao i participira na zaradi od proizvoda čiji je suautor. Cijeli se koncept, dakle, bazira na tri temelja: prirodna visokokvalitetna kozmetika; mogućnost personalizacije proizvoda i mogućnost izgradnje vlastitog brenda kozmetike bez ulaganja, uz mogućnost zarade.

Kako bi ostvarili ova tri cilja, morali smo kombinirati prirodne sastojke i visoku tehnologiju te tako došli do Balthazara – u svijetu prvog robota u kozmetičkoj industriji koji izrađuje proizvode po narudžbi. Razvijali smo ga skoro dvije godine i razvoj još uvijek nije pri kraju. Ponekad kažemo da smo stvorili prvi “3D štampač” u kozmetičkoj industriji.

Cjeli poslovni koncept je prikazan u kratkom Youtube filmu na:

https://www.youtube.com/watch?v=LvWngnGcMUw 

Kako je tekao Vaš poslovni put, prije pokretanja ovog startup-a?

Po osnovnom obrazovanju sam magistar ekonomskih znanosti. Prije AlpStoriesa sam skupio 20 godina staža u velikoj međunarodnoj korporaciji, možda bi bilo bolje da kažem da sam je pomogao stvarati – u firmu sam došao kao četvrti redovito zaposleni, a kada sam odlazio iz nje kao član uprave bilo je više od 6.200 zaposlenih u 21 zemlji centralne i istočne Evrope.

Moj posao je bio vezan uz prodaju, marketing i kontrolu 21 zemlje u poslovnom sustavu, pa je to značilo da sam u nekoliko godina bio i više od 300 dana u inozemstvu. I čelik se ponekad umori, pa tako i čovjek. Nakon 20 godina stresnog života uzeo sam slobodno ljeto, a za godinu dana otišao na put oko svijeta. Kada sam se vratio krenuo sam u ovaj startup projekt, koji nije tipični startup, jer u njega već do sada uloženo više od 1,2 milijuna eura.

Kako ste došli na ideju spajanja visoke tehnogije i prirodne kozmetike, obzirom da su ta načela najčešće dijametralno suprotna?

Ako želite raditi profesionalno i prema propisima, u  manjim količinama kako to omogućava Balthazar (najmanja količina koju može izraditi je 30 grama – što znači da doziranje sastavnih dijelova mora biti točnosti tisućinke grama), u takvim preciznim okolnostima bilo kakav ljudski rad otpada, pa smo zato morali naći rješenje u visokoj tehnologiji.

Uzeli smo japanskog robota, koji je u osnovi namijenjen biomedicinskoj celici u kojoj možete odgajati umjetnu kožu. Mi smo cijeli koncept modificirali i robotsku ćeliju prilagodili kreiranju kozmetičkih proizvoda. Spojili smo najsuvremeniju tehnologiju s tradicionalnim recepturama i tako došli do unikatnog rješenja. To smo htjeli naglasiti i našim sloganom “Where nature meets future”.

Pošto smo mi ljudi tradicionalisti i mislimo da je prirodno samo “ako baba Mara tuca raslinje u kamenom mužaru”, trebat će još neko vrijeme da se robot prihvati kao sastavni dio našeg života. To se najviše vidi po maloj djeci, koja nemaju strah pred njim, a starije generacije su malo opterećenije s tim da će im softwerski program i robot preporučiti što je za njihov tip kože najbolje.

Koja je ključna filozofija brenda?

Ključ našeg modela je da si kupci sami, bez bilo kakvog rizika za njihovo zdravlje (uz pomoć suvremene tehnologije), mogu napraviti svoj vlastiti kozmetički brend, koji je najprimjerniji njihovoj koži. AlpStories proizvodi za kožu i kosu rade se u kombinaciji s bogatim naslijeđem alpske tradicije i modernog pristupa. Inspirirani dugom tradicijom ljekovite moći biljaka i modernim razvojem, uzimamo samo najbolje od prirode.

Alpska mjesta su jedna od najtežih okruženja u svijetu.Treba odoljeti krajnostima poput ledene hladnoće, jakog sunca, tuče i snježne oluje. Ne živi mnogo ljudi u tim podnebljima, ali raznoliki biljni i životinjski svijet se prilagodio takvim uvjetima i nastavio svoj napredak. Stekli su izvanredne obrambene mehanizme: snažnu ljekovitu moć i jake aktivne sastojke koji rade u skladu s našom kožom. Štoviše, niska razina industrijskog zagađenja dopušta biološke raznolikosti i potenciju biljnih ekstrakta odlične kvalitete i visoke biološke vrijednosti.  AlpStories proizvodi su stvoreni bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralna ulja i silikona.

20150903_124928[1]

Prema Vašem mišljenju, u kojoj mjeri Hrvati prepoznaju benefite organske kozmetike, posebno u komparaciji sa svjetskim trendovima?

Tu sam, na moju žalost, malo precijenio razvoj tržišta po pitanju prirodne kozmetike. Sve više i više se počinje i hrvatsko tržište okretati prema prirodnom (to se možda najbolje vidi na segmetnu bio i ekološke hrane – koji je sad već dosta dobro zastupan, a prije 5 godina je situacija bila sasvim drugačija), nekako tako vidim i budućnost na području prirodne, odnosno organske kozmetike. Tek smo na početku priče i ako radimo usporedbe s drugim (zapadnim zemljama) ima raskoraka, ali trend je tu i duboko sam uvjeren da će i hrvatsko tržište slijediti svjetske trendove.

AlpStories nudi jedinstven koncept individualizacije kozmetičkih proizvoda, o čemu je točno riječ?

Najbitnije je zadovoljiti individualne potrebe pojedine kože. Uz to, kupac može izbrati miris (za sada može birati između 15 različitih mirisa) i njegovu jačinu. Sve ovo se može napraviti i preko našeg web-a – aplikacija kupca vodi kroz šest koraka koliko treba da napravi svoj idealni proizvod.

Prvo odabere proizvod, zatim bira optimalne sastojke (u cijelom tom procesu ima stručnu pomoć), a u dućanu imamo i poseban skener koji obavlja analizu kože i na bazi toga možemo savjetovati koji sastojci bi bili najprimjereniji za takav tip kože.

Almira Osmanović u kreiranju vlastite AlpStories kozmetike

Almira Osmanović u kreiranju vlastite AlpStories kozmetike

Nudimo samo prirodne sastojke, bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralnih ulja i sulfata.  Svi sastojci imaju ekološki certifikat. Na kraju kupac odabere etiketu i bira želi li da se i njegov proizvod nađe u prodaji. Potom Balthazar počinje s pripremom točno definiranog proizvoda, a narudžba se čuva u kupčevom profilu i može se samo jednim klikom ponovno naručiti.

Koji je AlpStories proizvod Vama osobno najdraži?

Trenutno imamo u paleti gotovih proizvoda čak 83 različita proizvoda te mogućnost koju sam već spomenuo da Balthazar može napraviti više od 24 milijuna različitih kombinacija. Od kada smo počeli s razvojem projekta koristim samo AlpStories kozmetiku.

Veoma je teško odlučiti se za najdraži proizvod, jer ih nekoliko koristim na dnevnoj bazi. Ranije sam provodio više od 300 dana na godinu u raznim hotelima i nikad nisam nosio sa sobom gelove za umivanje i šampone, ali od kad imamo ovu našu alpsku priču – svugdje sa sobom nosim AlpStories proizvode.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.