Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Ana Štebih Pinjuh nova direktorica marketinga u Zagrebačkoj pivovari

Ana Štebih Pinjuh od 16. ožujka ove godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu.

Ana Štebih Pinjuh od 16. ožujka ove godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Na ovoj poziciji zamijenila je Ivana Šuvara koji je preuzeo funkciju strateškog direktora za brendove i portfelj za CEE regiju u Molson Coors grupaciji.

U Zagrebačku pivovaru, Štebih Pinjuh dolazi s pozicije direktorice marketinga i razvoja u Ledu, gdje je provela četiri godine i bila odgovorna za razvoj brendova s naglaskom na marketinšku komunikaciju, razvoj i daljnji rast poslovanja kompanije. U Ledo Ana Štebih Pinjuh stigla je iz Zvijezde gdje je s pozicije rukovoditelja brand managera ubrzo napredovala do pozicije direktorice marketinga i bila zadužena za tri tržišta – Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu. Karijeru je započela u Henkelu kao pripravnica 2004. godine.

„Velika mi je čast i zadovoljstvo biti dijelom tima Zagrebačke pivovare. Okružena sam sjajnim kolegama s kojima je užitak raditi na razvijanju najjačih pivskih brendova u Hrvatskoj. Već sada mogu reći da sam iznimno ponosna na sve što smo u mom kratkom stažu u pivovari uspjeli napraviti u ovim izazovnim okolnostima. Radujem se svim novim projektima i svemu što nam slijedi“, istaknula je nova direktorica marketinga Ana Štebih Pinjuh.

Iz kompanije ističu da će Anino kvalitetno i bogato iskustvo koje je stekla u velikim i snažnim kompanijama uvelike doprinijeti poslovanju Zagrebačke pivovare.

Pročitajte još:

Komentari

Sve više medija gubi bitku s „neprikladnim izričajem“ ispod svojih online tekstova iako su komentari jedan od pokazatelja koliko je sadržaj čitateljima atraktivan.

Poduzeća

Ideja za formiranje kolektiva rodila se iz potrebe da klijentima ponudimo sveobuhvatna rješenja kada je planiranje i provedba kampanja u pitanju.

Marketing i prodaja

Osnovni princip sadržan je zapravo u čuvenoj izjavi Bryana Kramera da je nužno vraćanje ljudske strane komunikacije, u svoj njezinoj nesavršenosti, empatiji i jednostavnosti,...

DOP

Koliko je predana lokalnoj zajednici najbolje pokazuje podatak da je Zagrebačka pivovara čak 70,6 posto ukupne vrijednosti nabave u 2021. godini ugovorila s lokalnim...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.