1. Lokacijski Google marketing
Savjet: Prva ptica.
Lokacija je postala toliko bitna, da je Google već počeo s kombiniranjem pretraženih rezultata s drugim kartama i pretraživačima. Kombiniranjem lokacije, informacija i kontakta, logotipa i konkretnih proizvoda vaše tvrtke možete biti u prednosti nad konkurencijom.
2. Pametno pretraživanje
Savjet: Prva ptica.
Budući da je svemogući Google i tu imao prste, nemojte sumnjati u uspjeh brzog i pametnog pretraživanja. Brzo pretraživanje je kombinacija pretraživanja i prijedloga pretraživanja koje nam za rezultat daje slične rezultate. Ako se optimiziramo na ključne fraze i kupce, možemo očekivati i uspjeh.
3. Mobilni marketing
Savjet: Drugi miš.
Kupci su na telefonima, koriste ih svakodnevno i marketinški znalci su to iskoristili kao plodno tlo za plasiranje oglasa. Međutim Q-kod i ostali marketinški izumi prilagođeni mobilnoj industriji, još nisu u potpunosti zaživjeli među kupcima.
4. Email marketing
Savjet: Prva ptica.
Facebook kao osnovna platforma za oglašavanje uz naravno Google lansirao je email integraciju alata s sms porukama i chatom. Njihov proizvod Social Inbox trebao bi pružiti dodatne mogućnosti promocije putem email marketinga.