Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Analiza industrije – jeste li prva ptica ili drugi miš?

Prva ptica dobije crva, a drugi miš dobije sir, izreka je to koja u velikoj mjeri može objasniti razlike u tome kako i kada bi nove trendove trebalo slijediti. U 2011. godini analitičari su odredili koji su novi trendovi u online oglašavanju i mi vam ih donosimo zajedno s komentarima i savjetima jeli bolje biti prva ptica ili drugi miš.

Prva ptica dobije crva, a drugi miš dobije sir, izreka je to koja u velikoj mjeri može objasniti razlike u tome kako i kada bi nove trendove trebalo slijediti. U 2011. godini analitičari su odredili koji su novi trendovi u online oglašavanju i mi vam ih donosimo zajedno s komentarima i savjetima jeli bolje biti prva ptica ili drugi miš.

1. Lokacijski Google marketing

Savjet: Prva ptica.

Lokacija je postala toliko bitna, da je Google već počeo s kombiniranjem pretraženih rezultata s drugim kartama i pretraživačima. Kombiniranjem lokacije, informacija i kontakta, logotipa i konkretnih proizvoda vaše tvrtke možete biti u prednosti nad konkurencijom.

2. Pametno pretraživanje

Savjet: Prva ptica.

Budući da je svemogući Google i tu imao prste, nemojte sumnjati u uspjeh brzog i pametnog pretraživanja. Brzo pretraživanje je kombinacija pretraživanja i prijedloga pretraživanja koje nam za rezultat daje slične rezultate. Ako se optimiziramo na ključne fraze i kupce, možemo očekivati i uspjeh.

3. Mobilni marketing

Savjet: Drugi miš.

Kupci su na telefonima, koriste ih svakodnevno i marketinški znalci su to iskoristili kao plodno tlo za plasiranje oglasa. Međutim Q-kod i ostali marketinški izumi prilagođeni mobilnoj industriji, još nisu u potpunosti zaživjeli među kupcima.

4. Email marketing

Savjet: Prva ptica.

Facebook kao osnovna platforma za oglašavanje uz naravno Google lansirao je email integraciju alata s sms porukama i chatom. Njihov proizvod Social Inbox trebao bi pružiti dodatne mogućnosti promocije putem email marketinga.


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.