Upravljanje biznisom

Automatizacija prodaje uvođenjem CRM sustava

Prije nego što se bacimo na tehnološke detalje rada CRM sustava, pogledajmo razloge zbog kojih uopće uvodimo CRM u tvrtku, i kako nas to rješenje približava idealnom teorijskom modelu opisanom u uvodnom tekstu o toj vrsti poslovnoga softvera.

Prije nego što se bacimo na tehnološke detalje rada CRM sustava, pogledajmo razloge zbog kojih uopće uvodimo CRM u tvrtku, i kako nas to rješenje približava idealnom teorijskom modelu opisanom u uvodnom tekstu o toj vrsti poslovnoga softvera.

CRM sustavi podijeljeni su uglavnom na tri modula, koji se međusobno isprepleću, a to su prodaja, marketing i servis (često nazivan i korisnička podrška). U ovom dijelu obradit ćemo prvi.

Svaki prodajni zastupnik, osoba na teleprodaji, direktni prodavač… jasno i nedvosmisleno vodi svoje prodajne prilike, prati aktivnosti, dokumentira komunikaciju s klijentima, usklađen je s kolegama iz drugih odjela… Zvuči bajkovito, no realno je. CRM sustavi upravo tomu i služe.

Prednosti CRM-a

Sustav praćenja prodajnih prilika uvođenjem CRM-a postaje jednostavniji i pregledniji nego ikad. Praćenje komunikacije elektroničkom poštom svodi se na dva-tri klika. Pisma korisnika automatski se ili poluautomatski dokumentiraju u sustavu, a CRM će vas podsjetiti na sve aktivnosti koje imate kao prodavači.

Prednosti za organizaciju nebrojene su – sve aktivnosti ostaju zabilježene: telefonski pozivi, sastanci, elektronička pošta, sve! Planiranje priljeva novca od korisnika postaje transparentno i jednostavno, planiranje prodaje postaje moguće, praćenje rada pojedinog djelatnika (ili tima) prodaje sada je normalna stvar. Sastanci timova skraćuju se, postaju vrlo konkretni i nema više skrivenih stvari. Također, uvodi se mogućnost praćenja troškova prodaje. Koliko vremena trošimo na kojega klijenta, na koje proizvode i usluge – i koliko od toga imamo koristi! Svi znamo teoriju – na 20 posto klijenata ostvarujemo 80 posto prihoda – no tko nam sa sigurnošću može reći koji su to klijenti?

Upravo ovdje do izražaja dolazi CRM te nam učinkovit i pravilno postavljen sustav mora prikazati takve i slične informacije.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version