Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Badelovi proizvodi nastavljaju dugogodišnju tradiciju osvajanja prestižnih nagrada

Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije.

Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije. Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.

Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete. Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.

Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je 2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama  „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija, koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013. godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.

Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija.. Korlat Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima – atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.