Hrvatske autoceste zbog besparice odustale su od gradnje dionice Lekenik – Mošćenica na autocesti Zagreb – Sisak, a na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice bit će građena u profilu državne ceste, a ne autoceste. Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a.
Bolja vremena
Državni graditelj autocesta, nakon što je već odustao od gradnje autoceste Dubrovnik – Doli i Podravskog ipsilona, zaustavio je gradnju već započetih autocesta A5 i A11. Jedino će dovršiti autocestu do Ploča. Autocesta Zagreb – Sisak, koja se godinama gradi, planira se, doduše, dovršiti, ali samo do Lekenika. Preostalih sedamnaest kilometara čekat će neka bolja vremena. Isto tako bolja vremena pričekat će i gradnja punog profila autoceste od Osijeka do mađarske granice. U HAC-u službeno odgovaraju da razmatraju moguće varijante gradnje preostalih dionica na koridoru Vc od kojih je jedna i smanjeni profil na dijelu dionice Most Drava – Beli Manastir – granica Republike Mađarske.
Problemi s mostom
– Taj bi se dio gradio u profilu državne ceste kao dio fazne gradnje buduće autoceste – navode u HAC-u. Kao glavni razlog odustajanja od punog profila navode nemogućnost osiguranja potrebnog novca za gradnju, a i prometa na toj dionici nema dovoljno za puni profil.