Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Besparica u HAK-u zaustavlja gradnju autocesta

Hrvatske autoceste zbog besparice odustale su od gradnje dionice Lekenik – Mošćenica na autocesti Zagreb – Sisak, a na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice bit će građena u profilu državne ceste, a ne autoceste. Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a

Hrvatske autoceste zbog besparice odustale su od gradnje dionice Lekenik – Mošćenica na autocesti Zagreb – Sisak, a na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice bit će građena u profilu državne ceste, a ne autoceste. Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a

Hrvatske autoceste zbog besparice odustale su od gradnje dionice Lekenik – Mošćenica na autocesti Zagreb – Sisak, a na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice bit će građena u profilu državne ceste, a ne autoceste. Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a.

Bolja vremena

Državni graditelj autocesta, nakon što je već odustao od gradnje autoceste Dubrovnik – Doli i Podravskog ipsilona, zaustavio je gradnju već započetih autocesta A5 i A11. Jedino će dovršiti autocestu do Ploča. Autocesta Zagreb – Sisak, koja se godinama gradi, planira se, doduše, dovršiti, ali samo do Lekenika. Preostalih sedamnaest kilometara čekat će neka bolja vremena. Isto tako bolja vremena pričekat će i gradnja punog profila autoceste od Osijeka do mađarske granice. U HAC-u službeno odgovaraju da razmatraju moguće varijante gradnje preostalih dionica na koridoru Vc od kojih je jedna i smanjeni profil na dijelu dionice Most Drava – Beli Manastir – granica Republike Mađarske.

Problemi s mostom

– Taj bi se dio gradio u profilu državne ceste kao dio fazne gradnje buduće autoceste – navode u HAC-u. Kao glavni razlog odustajanja od punog profila navode nemogućnost osiguranja potrebnog novca za gradnju, a i prometa na toj dionici nema dovoljno za puni profil.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.