Mediatoolkit je alat koji novinarima pomaže u pronalasku zanimljivog sadržaja na internetu.
Kako radi Mediatoolkit?
– Ideja Mediatoolkita je olakšati posao novinarima u Hrvatskoj i šire. Mi smo izradili sustav koji novinarima omogućava jedinstveno praćenje svih internetskih stranica koje sam odabere. Dakle, jednostavnom registracijom novinar može krenuti s korištenjem naše usluge. Uz praćenje velikog broja portala na jednom mjestu, servis ga automatski i pravovremeno obavještava o najzanimljivijim i najkvalitetnijim člancima s portala koje je odabrao. Ukoliko koristi naš servis, novinar ne mora svakih pola sata ili sat pretraživati velik broj portala, kako bi došao do zanimljivih vijesti. O svakoj zanimljivom i kvalitetnom sadržaju sustav će ga sam obavijestiti – rekao je nedavno za Profitiraj.hr Daniel Ackermann, vlasnik tvrtke iSTUDIO. Tada nam je Ackermann priznao kako sličan projekt u svijetu nisu uspjeli pronaći, što je velika prednost i prostor za širenje proizvoda. Taj intervju u cijelosti možete pročitati OVDJE.
Obzirom da je Mediatoolkit na hrvatskom tržištu, ali i tržištima bliskih nam zemalja već prepoznat te ga u svakodnevnom poslu koristi nekoliko stotina ljudi (u Hrvatskoj oko 400), iSTUDIO će novac koji je BICRO dodijelio za razvoj Mediatoolkita iskoristiti za globalno širenje. Kako saznajemo iz tvrtke, već su zabilježene registracije iz SAD-a, Argentine, Njemačke, Grčke, Izraela i dr., a nova sredstva zasigurno će pomoći u širenju i komercijalizaciji.
– Novci će se iskoristiti kako bi već gotov prototip za hrvatsko tržište napravili skalabilnim i primjenjivim za komercijalizaciju na globalnom tržištu – izjavio je za Profitiraj.hr voditelj projekta Filip Topol.