Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

BICRO: 250.000 kuna za razvoj Mediatoolkita, proizvoda za globalno tržište

Tvrtka iSTUDIO, specijalizirana za oglašavanje na društvenim mrežama dobila je od BICRO-a 250.000 kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog inovativnog, izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit. Tako bi taj novinarski alat, potpomognut sredstvima iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a mogao u sljedećih nekoliko mjeseci pokucati na vrata redakcija širom svijeta.

Tvrtka iSTUDIO, specijalizirana za oglašavanje na društvenim mrežama dobila je od BICRO-a 250.000 kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog inovativnog, izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit. Tako bi taj novinarski alat, potpomognut sredstvima iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a mogao u sljedećih nekoliko mjeseci pokucati na vrata redakcija širom svijeta.

Mediatoolkit je alat koji novinarima pomaže u pronalasku zanimljivog sadržaja na internetu.

Kako radi Mediatoolkit?

– Ideja Mediatoolkita je olakšati posao novinarima u Hrvatskoj i šire. Mi smo izradili sustav koji novinarima omogućava jedinstveno praćenje svih internetskih stranica koje sam odabere. Dakle, jednostavnom registracijom novinar može krenuti s korištenjem naše usluge. Uz praćenje velikog broja portala na jednom mjestu, servis ga automatski i pravovremeno obavještava o najzanimljivijim i najkvalitetnijim člancima s portala koje je odabrao. Ukoliko koristi naš servis, novinar ne mora svakih pola sata ili sat pretraživati velik broj portala, kako bi došao do zanimljivih vijesti. O svakoj zanimljivom i kvalitetnom sadržaju sustav će ga sam obavijestiti – rekao je nedavno za Profitiraj.hr Daniel Ackermann, vlasnik tvrtke iSTUDIO. Tada nam je Ackermann priznao kako sličan projekt u svijetu nisu uspjeli pronaći, što je velika prednost i prostor za širenje proizvoda. Taj intervju u cijelosti možete pročitati OVDJE.

Obzirom da je Mediatoolkit na hrvatskom tržištu, ali i tržištima bliskih nam zemalja već prepoznat te ga u svakodnevnom poslu koristi nekoliko stotina ljudi (u Hrvatskoj oko 400), iSTUDIO će novac koji je BICRO dodijelio za razvoj Mediatoolkita iskoristiti za globalno širenje. Kako saznajemo iz tvrtke, već su zabilježene registracije iz SAD-a, Argentine, Njemačke, Grčke, Izraela i dr., a nova sredstva zasigurno će pomoći u širenju i komercijalizaciji.

– Novci će se iskoristiti kako bi već gotov prototip za hrvatsko tržište napravili skalabilnim i primjenjivim za komercijalizaciju na globalnom tržištu – izjavio je za Profitiraj.hr voditelj projekta Filip Topol.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.