Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Biti ponizan, jedna je od velikih odlika vođe

”Pogledajmo se i priznajmo da je legitimno tražiti dobro, ali je isto tako nužno dobro dati. Edukacija nije samo diploma, već je edukacija i osobni razvoj i ulaganje u svoje najvažnije resurse: razvijanje tolerancije i emptije”.

''Pogledajmo se i priznajmo da je legitimno tražiti dobro, ali je isto tako nužno dobro dati. Edukacija nije samo diploma, već je edukacija i osobni razvoj i ulaganje u svoje najvažnije resurse: razvijanje tolerancije i emptije''.

U četvrtak, 20. veljače Zagreb će postati poduzetnički epicentar. Svi oni pojednici koji su spremni primiti nove temelje i načela filozofije poslovanja, žele saznati kako učinkovito voditi u novoj ekonomiji te žele ”baciti” novi pogled na poslovnu okolinu prisustvovat će seminaru ”Vođe bez titule”. U organizaciji agencije za promidžbu i odnose s javnošću, Dhar media, koja je prepoznatljiva po specifičnom načinu poslovanja – dharmičkom menadžmentu, u Zagreb dolazi jedan od najtraženijih menadžerskih konzultanata na području vođenja, Robina Sharma.

Slavni autor 15 bestselera, jedan od Top 5 vodećih stručnjaka (2012, izvor: leadershipgurus.net), pandan predavačima poput Jacka Welcha, Jeffery Immelta, Bill Clintona te iznimno cijenjen savjetnik koji je radio sa predsjednicima uprava vodećih multinacionalnih kompanija i mnogim vođama diljem svijeta, u prostoru Hypo centra održat će trosatno predavanje na temu “Vođa bez titule”. Nakon karizmatičnog Sharme, Jadranka Boban Pejić, mr.sc. Damir Jugo i prof.dr.sc. Davor Perkov, kroz svoju će perspektivu prenijeti srž umijeća vođenja.

U ekskluzivnom intervjuu za profitiraj.hr/beta Lea Brezar, direktorica Dhar medie i začetnica ove ”poslovne priče” je istaknula da je cilj seminara ‘Vođa bez titule’ širenje ideje o novim pardigmama u poslovnom svijetu kroz vođenje prema snažnim načelima života koja će zaista živjeti među svim zaposlenicima neke tvrtke, a prije svega među njenim vodećim kadrom – menadžmentom”. Lea odgovara i na pitanja zašto bi baš vi trebali prisustvovati seminaru i što vam sve dobro on može donijeti.

1. Kome je namijenjen poslovni seminar ”Vođa bez titule” i koji je njegov cilj?

Cilj seminara je promjena poslovnih paradigmi koje možemo vidjeti u današnjem poslovnom svijetu. Promjene moraju doći od svakog pojedinca, te moramo shvatiti da su najvažniji resurs kojeg jedna tvrtka ima upravo njeni ljudi. Seminar je stoga namjenjen menadžmentu te svim onim pojednicima koji su spremni primiti nove temelje i načela filozofije koju će iznjeti Robin Sharma kao i ostali predavači.

2. Seminar je u organizaciji vaše agencije za promidžbu i odnose s javnošću Dhar media koja je poznata po specifičnom načinu poslovanja, utemeljenom na načelima istine i ispravnosti. Sukladno tome, a unatoč visokim referencama g.Robina Sharme, zašto ste odabrali baš njega za suradnju? Smatrate li da je u svom radu poseban, drugačiji, karizmatičan, blizak vašem načinu poslovanja?

Na Robinove knjige naletjela sam na jednom Interliberu (“Vodič do vrhunskog uspjeha”, Dvostruka Duga) i ono što mi se jako svidjelo je njegova jednostavnost predočavanja životnih istina i motivacija koja izranja iz njegovih tekstova. Jednostavnost, iskrenost, pohvala, poniznost samo su neka načela o kojima govori Sharma, a utkana su i u drvo načela naše tvrtke. Sharma iza sebe ima veliko iskustvo i poznavanje problematike suvremenog poslovanja te nudi praktična i jednostavna rješenja za brzu primjenu. Naravno ključ je slijediti ih.

3. Tko su ostali predavači vašeg poslovnog seminara?

Predavači koji dolaze nakon Sharme, uvod su u raspravu s kojom će se završiti seminar. Tema diskusije okruglog stola je “Budućnost vođenja u Hrvatskoj”. Zadatak koji smo dali predavačima je da otvore temu vođenja i komunikacije bez čega ni jedan tim ne može skladno funkcionirati. Ukoliko nemate pravo reći što mislite, niste ravnopravni sa drugima i time ste podcjenjeni. Važnost komunikacije još uvijek nije na mjestu na kojem bi trebala biti u hrvatskim tvrtkama. Ona je ključ svih odnosa, spona za prijenos ideja i jedan od temelja razvoja. Jadranka Boban Pejić (CEO Biovega), mr.sc. Damir Jugo (Edward Bernays, Dekan), i prof.dr.sc. Davor Perkov (Profesor na Poslovnoj školi Libertas), kroz svoju će perspektivu prenijeti srž takvog umijeća vođenja.

Kao što je prof. dr. sc. Davor Perkov istaknuo: “Učinkovito vođenje u novoj ekonomiji ne temelji se na formi i strogoj hijerarhiji već na stvaranju poticajnog radnog okruženja i pretpostavki za individualni razvoj zaposlenika. Ovo je vrijeme za lidere koji daju podršku i integriraju, koje resi kvaliteta i duhovnost, koji utjelovljuju viziju i vrijednosti te koji donose perspektivu i poslove organizaciji”.

4. Zašto bi svaki vođa, šef ili poduzetnik trebao, po vašem mišljenju, sudjelovati na seminaru?

Kako bi promotrili stvari iz drugog kuta moramo se odmaknuti sa mjesta gdje stojimo. Sharma donosi novu perspektivu i ideje koje su inspirirajuće i motivirajuće te koje nakon praktične primjene donose mjerljive rezultate. Ideja nam je približiti jedan novi pogled na poslovnu okolinu u kojoj su pobjednici svi oni koji sudjeluju u stvaranju brenda i tvrtke, jer se osjećaju i jesu kao njen važan dio.

5. Smatrate li da se poslovni svijet treba i može mijenjati?

Moj je odgovor apsolutno da, na obje teze. Dokle god ljudi osjećaju tjeskobu i nemir pri pomisli na posao koji obavljaju, moramo razmisliti što je zapravo razlog tome. Na jednom sam predavanju čula kako ljudi mogu biti kreativni pod stresom, i slažem se. No pravo je pitanje od koga taj stres dolazi? Od posla i rokova, s tim se mogu nositi gotovo svi, ali kad dolazi od negativne energije koju odašilje vodstvo nekog tima, teško da krajnja reakcija nije demotiviranost. Mjenjanjem koje dolazi sa osobne razine svakog člana tima preuzimanjem odgovornosti za sve što smo učinili, dobar je početak. Prihvaćanje vlastitih nesavršenosti druga je točka kretanja, jer svijest koja dolazi iz te činjenice je upravo oslobađajuća: Slobodni smo dati prostora drugima koji su spremni pomoći i time pomičemo svoje granice. Biti ponizan, jedna je od velikih odlika vođe.

6. Može li doista jedna tvrtka sa svim njenim zaposlenicima djelovati kao jedno, zajednica, ”druga obitelj”?

S obzirom da svaki dan pola svog vremena provedemo u uredu, logično je da se sa ljudima s kojima provodimo najviše vremena osjećamo dobro. Rekla bih da je tu ključna stvar prihvaćanje drugih upravo onakvih kakvi jesu i prilagođavanje nastalim situacijama. Često smo spremni tražiti razumijevanje, no tako rijetko priznajemo da je baš to nekome jednako tako potrebno.

7. U ova teška vremena krize i gubitka motivacije, što mislite koja je najveća greška koju hrvatski poslodavci čine, kada je riječ o njihovim zaposlenicima i sukladno time uspješnom poslovanju? Ili po taj odgovor trebamo doći na seminar?

Ja bih samo načela ideju koju zastupa Sharma, a to je da je ključ upravo u nama. Pogledajmo se i priznajmo da je legitimno tražiti dobro, ali je isto tako nužno dobro dati. Edukacija nije samo diploma, već je edukacija i osobni razvoj i ulaganje u svoje najvažnije resurse: razvijanje tolerancije i emptije. Vidimo se 20.veljače!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.