Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Blagdanska rasprodaja: Što poduzetnici trebaju znati?

Blagdansko razdoblje nosi priliku za povećanje prodaje, ali zahtijeva pažljivo planiranje i strateške odluke kako biste se izdvojili na konkurentnom tržištu.

Blagdansko razdoblje nosi priliku za povećanje prodaje, ali zahtijeva pažljivo planiranje i strateške odluke kako biste se izdvojili na konkurentnom tržištu. Sniženja cijena, sezonske promocije i posebne ponude privlače kupce, ali iza svake uspješne blagdanske rasprodaje stoji čvrsto poznavanje zakona, dobro osmišljena strategija i jasan cilj.

U Hrvatskoj su pravni okviri za vođenje rasprodaja strogi. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, sniženja cijena moraju biti jasno naznačena, uz točne početne i snižene cijene. Uz to, proizvodi na rasprodaji moraju biti jasno odvojeni od ostalih i sniženje se smije oglašavati samo ako se stvarno provodi. Kršenje ovih pravila može rezultirati kaznama, što je dodatni razlog za oprez. Dakle, ako najavljujete “40% popusta na sve proizvode”, pazite da ponuda pokriva cijeli asortiman, a ne samo odabrane artikle.

Da biste postavili atraktivnu promociju, ključno je razumjeti svoju publiku i njezine potrebe. Blagdanski kupci nisu samo u potrazi za povoljnim cijenama – oni žele brzo i jednostavno iskustvo. Stoga, osim popusta, ponudite dodatne pogodnosti poput besplatne dostave, brze pakete “spremno za darivanje” ili ekskluzivne setove proizvoda koji naglašavaju posebnu vrijednost.

Vizualna privlačnost i atmosfera igraju ključnu ulogu. Iskoristite blagdanske motive u dekoraciji prodajnog prostora, internetske trgovine i društvenih mreža. Izlog ukrašen svjetlucavim lampicama i personalizirane poruke kupcima mogu stvoriti emotivnu povezanost s brendom. U digitalnom prostoru, storytelling je vaš saveznik – priče o brendu, timu ili klijentima u blagdanskom duhu mogu dodatno privući pažnju.

Uz to, budite proaktivni. Ako se vaši konkurenti oslanjaju samo na popuste, ponudite nešto drukčije. Organizirajte nagradne igre, blagdanske radionice ili flash sale događaje koji traju samo nekoliko sati. Ove aktivnosti ne samo da stvaraju osjećaj hitnosti nego i potiču interakciju s brendom.

U konačnici, blagdanska rasprodaja nije samo prilika za povećanje prihoda nego i za izgradnju dugoročnog odnosa s kupcima. Jasne cijene, iskrena komunikacija i ugodno korisničko iskustvo stvorit će lojalnost koja će trajati dugo nakon što se lampice ugase.


Napisao

Diplomirana novinarka s golemim iskustvom u digitalnom marketingu, copywritingu i PR-u. Od terenskih novinarskih početaka do agencijskih brainstorming sesija - priče su moj svijet, a storytelling mi je strast.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.