Izdvojeno

Blokiranje slika u emailu smanjilo potencijale emarketinga

Od samog početka razvoja cyber doba, stručnjaci direktnog marketinga počeli su koristiti email kao alat za marketing. No, email poruke ne postižu zadane ciljeve ukoliko ne zadovoljavaju nekoliko standardnih uvjeta. Prema BigFatMarketing blogu slike su važne za uspješan email marketing.

Od samog početka razvoja cyber doba, stručnjaci direktnog marketinga počeli su koristiti email kao alat za marketing. No, email poruke ne postižu zadane ciljeve ukoliko ne zadovoljavaju nekoliko standardnih uvjeta. Prema BigFatMarketing blogu slike su važne za uspješan email marketing.

Glavni pružatelji usluga email pošte blokiranjem slike u email poruci, po defaultu smanjili su potencijale e-mail marketinga. U veljači 2010 studija koju je napisao Fingerprint/Litmus pokazuje da sve verzije Microsoft Outlook zajedno čine 43% ukupnog tržišnog udjela primatelja email pošte, no sve blokiraju slike u e-mail poruci defaultu. Još jedna veliki davatelj usluga e-pošte, Gmail, također blokira slike po defaultu.

Rezultat toga je da kada su primatelji otvorili direktnu marketing email poštu, nisu mogli vidjeti slike ako kliknu na automatski generiran link “Kliknite ovdje za pregled slika” link. Neki čak ne pokazuju bilo koji link za slike. Što je još gore, samo neke od e-poruke šalju relevantne tekstove, ostatak email poruka imaju sve sadržaje u slikama.

Savjeti za pisanje uspješnih e-mail marketing poruka

Autor BigFatMarketing bloga  predlaže nekoliko savjeta za pisanje uspješnih e-mail marketing poruka, unatoč blokiranju slika.

Prvi je, da se relevantni tekst stavlja u zaglavlje poruke (header) , tako da čitatelji mogu shvatiti osnovnu ideju email pošte.

Drugi je da se uključe alternativni tagovi u slikama npr. naziv tvrtke, proizvodi, sezonski popusti, itd, tako da ih primatelji još uvijek mogu pročitati i u slučaju da se slike ne učitavaju.

Treći je da se napravi e-mail s imenovane slike te da se uključe linkovi za čitatelje kako bi mogli klikati dalje ukoliko su zainteresirani npr. da biste vidjeli slike proizvoda slijedite link.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version