Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Boranka priprema novo pošumljavanje Hrvatske

Novim projektom Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno započela je jedna posebna priča nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije.

Novim projektom Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno započela je jedna posebna priča nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije. Udruživanju inicijatora – tvrtki Henkel i dm-drogerie markt s Borankom, cilj je podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka. Osim toga, nakon prodajne akcije koja je započela 01. srpnja i traje do 15. kolovoza, a u kojoj mogu sudjelovati svi kupci Persil, Silan, Somat, Vademecum, Fa i Schauma proizvoda u dm prodavaonicama, planirano je pošumljavanje opožarenih područja naše zemlje.

Prigodno, u ljetnoj sezoni kada traje najveći rizik od požara, ova inicijativa podsjeća sve građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje. Baš zato, kupci Henkelovih proizvoda u dm poslovnicama na poklon dobivaju Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova iza kojih stoji Boranka, najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj. U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti te joj je zato potrebna pomoć, stoga će s donacija od 5 tisuća sadnica tvrtke Henkel i dm puno značiti radu Boranke.

Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor čistog zraka i vode za nas i naše buduće naraštaje, a znamo koliko je to bitno ako uzmemo u obzir da Hrvatska ima veliku površinu pokrivenu šumama, koja, nažalost, često strada pogotovo u ovim ljetnim mjesecima. Najmanje što smo mogli napraviti jest pokrenuti ovu aktivnost s našim partnerima iz dm- drogerie markta, a sada se nadamo što većem doprinosu naših kupaca“, rekla je Marija Grđan, brand managerica Henkel Laundry & Home Care.

Poruka koju želimo poslati ovim projektom je da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi šuma jer često nam se čini kako našu prelijepu prirodu i okoliš zapostavljamo. Na ovu smo suradnju izrazito ponosni, a još uzbuđeniji što ćemo kao finale ovog projekta, u rujnu zajedno s kolegama iz Henkela i volonterima Boranke pošumljavati opožarena područja“, dodao je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-drogerie markta.

Savez izviđača Hrvatske kao glavni pokretač Boranke htio je upravo ovo – da naša priča stigne do što više ljudi i da kupci svojim malim doprinosom uvelike pomognu našem radu i našem okolišu. Hvala inicijatorima na ideji i javljanju, a najviše našim volonterima koji će nesebično pomoći još jednom. Školarci, srednjoškolci, ali i oni stariji ponovno će biti spremni na sadnju, a drago im je da će im se pridružiti i djelatnici Henkela i dm-a“, zaključio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i pokretač Boranke.

U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja požarišta u čitavoj Europi, izviđači i drugi volonteri posadili su uz pomoć Hrvatskih šuma na požarištima Dalmacije više od 65 tisuća stabala u sadnicama, sjemenu i žiru. Brojka od 5 tisuća sadnica tako će na najljepši mogući način zaokružiti i ukupnu brojku Borankinih sadnica i hvalevrijednu akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.